Martina Boss https://blog.dnevnik.hr/martinabosslifestyle

srijeda, 27.05.2015.

Kako ostati vjeran zdravoj prehrani

Puno me ljudi pita: '' Pa dobro, izlaziš li ti uopće van? Šta jedeš kada imaš obiteljsko okupljanje, ne vadiš valjda svoju posudicu s hranom?'' Ili još bolje: ''Koliko treninga DNEVNO radiš, opiši mi svoje treninge tijekom dana.''
Idem na fakultet do kojega putujem tri sata dnevno jer je u drugome gradu, doma me nema od ranog popodneva do kasnih večernjih sati. Sve svoje obaveze obavljam od 7 ujutro kada se najčešće budim. Treniram u 9 ujutro, a nekada zamolim da se zbog mene teretana otvori i ranije. Dakle imam JEDAN trening dnevno koji najčešće traje sat i pol. Nadam se da će vam idućih nekoliko savjeta pomoći barem upola kao što su pomogli meni. Drži ih se ko pijan plota i zaista djeluju!
Planirajte obroke unaprijed!
Ono što svi ljudi u fitnessu naglašavaju jest planiranje obroka unaprijed. Iz kuće izlazim tek kada sa sobom imam najmanje 2 obroka, bilo to neka voćka, orašasti plodovi ili potpuni obrok poput piletine, povrća i riže. To bi trebala postati i vaša rutina kako ne bi zapali u krizu i u naletu gladi otišli po bilo što do prve pekare. Na taj način stvari kod mene funkcioniraju već dvije godine. Prvo sam svima bila čudna, a sada svi u mojoj okolini rade istu stvar. Znate onu: first they laugh then they copy! Ovo je definitivno nešto što bi trebali kopirati od bilo koga.



Imajte svoj plan!
Imajte popis svog jelovnika za cijeli tjedan. Na taj će te način uvijek znati što će te jesti sutra, imat će te namirnice u pripremi, a i mi ljudi smo takvi da se lakše držimo onoga što je na papiru, nego u glavi.
Varajte ali pametno!
Svi znamo da nam od jednog cheat meala tjedno neće biti ništa, no to je sklizak teren na kojem početnici padaju. Taj se nezdravi obrok pretvara u dva, tri, cijeli dan.. na kraju i dan poslije jer ajde, već sam zeznula i nema povratka. Krivo! Povratka uvijek ima. Okej, zaboravila si na svoju odluku o zdravoj prehrani, a i pizza je bila tako fina.. no vrati se na svoj put. Ono što ja radim je planiranje nezdravog obroka unaprijed. Na početku tjedna odredim što će to točno biti (pizza, palačinke s Nutellom) i koji dan (nedjelja). Na taj se način tijekom cijelog tjedna trudim jesti zdravo bez odstupanja jer znam da me u nedjelju čeka zaslužena nagrada. Vjerujete mi, nama koji jedemo zdravo pizza i ostali junk food ima tri puta bolji okus nego onima koji to jedu svaki dan. Razlog više da ju ne jedemo često, zar ne?



Ne treba ti to, super izgledaš!
Osim nas samih, ljudi su ti koji često puta stoje na našem putu k uspjehu. Zašto? Pa super izgledaš, kaj ti je, ne treba ti ta ptičja hrana.. ja jedem sve i pogledaj kako izgledam! Molim vas, ne vjerujte im ni riječ! Meni su svi govorili da izgledam super, puno sam puta bila ismijavana od strane društva (srednja, faks) ali sada svi šute.. zašto? Zato jer vide što sam sve postigla svojom dosljednošću. Nisam se obazirala na ničije negativne komentare i podsmijehe! Bitno je samo ono što VI želite, a ne što oni žele. Nitko ne zna bolje od vas koji su vaši problemi, nedostaci koji vas muče i nezadovoljstva. Ipak, nemojte u svemu biti tvrdoglavi kao mazga. Poslušajte dobronamjerne savjete starijih i pametnijih ljudi, profesionalaca i onih koji se time bave neki duži period. Sigurno znaju više od vaše bake koja kaže da ćeš se razboliti od piletine i povrća. Kada kažem ne slušajte nikoga, mislim na ljude iz okoline kojima ste čudni jer želite promijeniti nešto na sebi, smršaviti, utegnuti se ili se zbog zdravlja hraniti bolje i kvalitetnije.



Na kraju ove priče i vašeg dana općenito, važno je jedino kako se vi osjećate sami sa sobom. Jednostavnijeg puta k uspjehu nema. Ako ste zadovoljni prosječnim rezultatima, u skladu s tim se hranite i vježbajte. Za najbolje rezultate koje možete izvući iz sebe je ipak potrebno više. Puno truda i odricanja ali još više zadovoljstva i sreće kada vidite da ste postigli sve ono što ste mislili da nikada nećete.
P.S. bilo bi super kada bi svaka od vas napisala što vas motivira na vježbanje i općenito zdraviji način života. Kako to uspijete uklopiti sa svakodnevnim obavezama?
Go hard or go home!
Puno pusa i motivacije šalje vam vaša Boss!

27.05.2015. u 15:48 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2015  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2015 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi