nedjelja, 07.12.2008.

Ovaj tjedan mi je bio divan. Učila sam cijeli dan. Dignem se - učim, idem u školu, vratim se - učim i onda spavat. I tako cijeli tjedan! Ako nisam prolupala sad, nikad neću. Još samo 2 tjedna! Jedva čekam praznike.

Rekla bih vam sad još nešto zanimljivo, ali kao što ste već pročitali, učila sam cijeli tjedan i ništa posebno se nije događalo.

Bio je sveti Nikola! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Očistila sam čizme, stavila ih na prozor u blagovaonici, tako da budu na vidljivom mjestu. Spavala sam do 12, tako da ako je sveti Nikola zaboravio da je njegov dan, da ima vremena skočit u dućan i kupit mi veeeeeeeeliku čokoladu. I kupio mi je puuuno čokolade i novce! Jupiiiii!

Sjećam se jednom, kad sam bila manja, da mi je krampus hio ukrast slatkiše. Stavila sam čizm pred vrata svoje sobe i otišla sam spavat. Naravno nisam mogla spavat jer sam bila baš hepiiii! I uzbuđena i sve. I uglavnom, zaspala sam i probudilo me šuškanje! Ja sam odma znala da je to krampus i da mi krade slatkiše. I onda sam brzo izjurila iz kreveta da ga potjeram, a on je već trčao prema sobi od mojih staraca! Kako ga nije sram. Al nije mi stigao puno toga ukrast! Bilo je toga jo dosta u čizmici! Joj kako voim svetog Nikoluu!

07.12.2008. u 19:49 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



;let's party all night.

&rock
on the music
start the party
im coming right down
to boogie on the dance floor
it's time to rock 'n' roll


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Čitaj pa ćeš znat...


This time I wonder what it feels like
To find the one in this life
The one we all dream of
But dreams just aren't enough
So I´ll be waiting for the real thing.
I'll know it by the feeling.

‘Cause nobody wants to be the last one there
'Cause everyone wants to feel like someone cares.
Someone to love with my life in their hands.
There´s gotta be somebody for me like that.


Photobucket

`Cause nobody wants to go in on their own
And everyone wants to know they´re not alone.
Is there somebody else that feels the same somewhere?
There`s gotta be somebody for me out there.

You can´t give up!

When you're lookin´ for that diamond in the rough
Because you never know but when it shows up
Make sure you´re holdin` on
‘Cause it could be the one, the one you´re waiting on



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Me, myself and I

Photobucket

Photobucket

&credits
DESIGNER; lonelyME
IMAGE; just-me-miyu
rip this, u're unkind. PRERADILA: Maza