kršćanska-curka

srijeda, 12.10.2005.

Suočenje s Kristom

.... Čitala tako ja neku knjigu i naišla na tekst koji mi se vrlo svidio pa sam ga odlučila prepisati: ( tekstu nije naveden autor)

'' Posljednjih nekoliko dana događale su se stvari koje su me prisilile na razmišljanje. Diskoteka, odjevanje, dečki... Sve je to otišlo u drugi plan. Usredotočila sam svoje misli na najvažnije pitanje: Što ja želim postići ovim vratolomijama? Što mi mladi zapravo tražimo? Kamo želimo stići? Znam da mnoge stvari činimo jer nam tu i tamo pruže neko zadovoljstvo, ali one ne osmišljaju život... Mnogi kažu da treba biti zadovoljan onim što život pruža svakodnevno i da ne koristi težiti '' za onim tamo'' sanjati o '' nećem velikom''; dapače, to se čovjeku strašno osveti. Ali ja nemogu živijeti od danas do sutra. Puzanje po zemlji ne zahtijeva neki napor, ali nedaje ni velika zadovoljstva... Promišljajući tako o sebi, '' naletjela'' sam na Krista. Naravno, Krista ja odavno poznajem, od djetinjstva. Godinama slušam o njemu... Ali sada sam započela nov , drukčiji, veličanstven i dinamičan odnos s tim Isusom i vidim u njemu, i jedino u njemu, mogućnost pravog, potpunog i konačnog smisla mom postojanju. Taj odnos zahtijeva jake i korjenite promjene. U to se sve više uvjeravam, jer ga sve više upoznajem čitajući Evanđelje...
Htjela sam naglas vikati ovo svoje unutarnje iskustvo: ne da se pravim važna, već da to ponizno ponudim mladićima i djevojkama koji kao i ja tragaju za smislom života. Svima govorim : Imajte hrabrosti suočiti se s Isusom Kristom. To je najljepša avantura koja nam se može dogoditi u životu.''

- 18:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #