venera i mars

nedjelja, 30.04.2006.

ON


kao i svake subote izlazim van.
moji frendovi me čekaju na našem starom mistu.
zvoni mi mobitel, on!!
gledam nekim čudom u mobitel i neznam dali da se javim.
i javim se....on, to divno stvorenje iz moje prošlosti.
svojim zavodničkim glasom pitao me gdje sam večeras i da želi da se nađemo.
u tom trenu više ništa nije postojalo, samo on i njegove riječi i poziv na čaroban susret.
nisam znala što mu odgovoriti,samo sam rekla da ću biti u mistu sa društvom i da već imam isplaniranu večer.
kratko me pozdravio i to je bilo to.
na putu do rive, mislila sam se pa što taj čovjek želi, davno smo ušli u prošlost, nisam željela vraćati se na staro.
dolje me čekala moja ekipa, kao i obično svi su bili odlično raspoloženi i svatko sa svojim fresh vijestima.
primijetili smo puno novih došljaka, turista u mistu,a naš ženski rod bio je zadovoljan zbog toga, jer pojavili su se neki novi komadi!
u jednom trenu primijetila sam jako poznato auto kako se parkira na rivi,srce mi je počelo ubrzano lupati, nisam mogla virovati,on!
bacila sam pogled na terasu našeg kafića sa nadom da su sva mjesta zauzeta i da će mladi gospodin morati potražiti neko drugo mjesto, no par mjesta slobodno je čekalo na njega.
pogledala sam u pravcu njegovog auta, što se događa.
izašao je, tada sam ga vidjela ponovo nakon šest mjeseci.
isto držanje, isti stil odjevanja, u svemu meni je izgledao čarobno.
moja ekipa prasnula je u smijeh kad su skužili što se događa.
čak su se spremali napraviti mjesto za njega.
ajoj....
prišao je, slatko se nasmijao,namignuo mi i ušao u kafić.
ostala sam skamenjena.
a što sad?!
ekipa je varila od smiha,a ja nisam mogla virovati da je on stvarno tu, da je došao.
no, kasnije svi su se malo stišali i prešli smo na druge teme.
nakon nekog vrimena, poslao mi je poruku, da me poziva da mu se kratko pridružim, tek tako da se pozdravimo jer dugo se nismo vidili.
odlučila sam da odem do njega.
društvo me provociralo da neka ga dovedem k njima...otišla sam k njemu.
stajao je za šankom,sam.
kad me ugledao, prvo mi je djelovao malo zbunjeno, onda se nasmiješio.
ja sam bila sretna što ga vidim.
ispričali smo jedno drugom novosti od kad se nismo vidili.
no,naglasio mi je da je slobodan i da u njegovom životu ima mjesta samo za jednu ženu.
kazao mi je kako mu je i dalje stalo do mene, kako mu je žao što smo prekinuli, da ja imam sve osobine koje on traži u ženi, i da se nada kako bi se neke stvari mogle promijeniti.
samo sam ga gledala i nisam mogla vjerovati da je čovjek došao,da je u ovom času pregazio svoj muški ponos da bi me ponovo zvao na pomirenje.
u jednom trenu zagrlio me, tada sam osjetila da je on moj mir, moja luka sreće.
minute su prolazile, društvo se čulo vani kako galami,a naše kazaljke su se poklopile.
mahnila sam ekipi i krenula s njim u poznatom pravcu....
on...moja prošlost..moja sadašnjost.



























































- 11:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • moje misli...

Linkovi