venera i mars

subota, 22.04.2006.

NOSTALGIJA

danas sam cili dan trčala po gradu sa svojim bratom, obišla butige i istrošila šoldi.
ali ni me briga za šoldi, oni su za to da se troše.
i sada odmaaaram...pari da sam kopala...
nekako me ovo predljetno vrime čini više romantičnom i osjetljivijom, primjećujem, tako da mi stihovi dolaze sami od sebe.....

ljubavi moja neobična, neshvatljiva,
misli mi lete do tebe,
ti igraš neku igru nepoznatih pravila,
a ja sam sretna u njoj iako mi je strana.

tvoje riječi su nerazumljive,
tvoj dodir je bolan i tup,
ali ja te osjećam više nego ikad prije,
i zovem te da dođeš u moje naručje.

drugi su glavni likovi tvojih priča,
daješ im punu pažnju i smijeh,
a ja sam negdje na kraju tvog života,
tvoje utočište onda kad ti duša zavapi za toplinom.

ostat ću skrivena na marginama tvojih članaka,
i bit ću uz tebe kad ti svi nude i blago i kamenje,
gradit ću za nas hram od ljubavi i vjere,
i čekat ću te da mi podariš cijelog sebe.


eto...stihovi su izašli,sretna sam.
ljudi moji puno vas pozdravljam!
budite mi dobro, zdravo i veselo!















- 20:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • moje misli...

Linkovi