venera i mars

nedjelja, 16.04.2006.


ljudi sretan Uskrs svima!
bila sam vani sa svojim frendovima i evo me opet doma..s mojim dragim blogerima.
"on" je otišao iz mog života...
želim mu puno sriće,ljubavi i sve najbolje...
moj bivši je opet zvao,skoro mi potrošio svu bateriju na mobitelu svojim filozofijama...i to sam okončala.
napravila sam jedno veliko pospremanje u svom životu.
život ide dalje, nepredvidiv,nadam se da ću sresti svoju polovicu.
čekat ću i neće mi biti teško...nadam se da će mi Bog podariti dobrog, pametnog dečka koji zna što želi u životu i koji će biti moj dragi suputnik u životu...
inače, novost u mom životu je što sam se priključila radu volontera Noina arka iz Zagreba za napuštene i bolesne životinje. veliki sam ljubitelj životinja i boli me kad vidim napaćene, gladne životinje.
i sada prikupljam neke stvari za njih koje će im dobro doći, deke, kremice, a kupit ću i hranu, te sve šaljem u Zagreb.
slijedeća moja želja je pomoć starim, bolesnim ili siromašnim osobama. kontaktirat ću Crveni križ i ostale institucije koje se brinu za osobe u takvim situacijama.
mislim da se ljudi trebaju više aktivirati oko pomaganja slabim i nemoćnim osobama, toliko je toga oko nas, a malo tko se okrene ili ima vrimena da primijeti te napuštene i gladne ljude i ostale kojima je neophodna pomoć.
ako netko zna adresu Udruga koje se bave ovom problematikom, molim da mi javite.
baš neki dan, srce mi je zaplakalo kad sam vidjela čovjeka kako traži hranu u kontejneru u centru grada...prekrio je lice kapom...a bilo je tako tužno to gledati.
želim da bude što manje takvih slučajeva, jer svaki čovjek je zaslužio dostojanstven život.
osvrnimo se oko sebe!
puno vas pozdravljam.














- 23:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • moje misli...

Linkovi