Marko u Indiji - Indija iznutra

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga - Indija iznutra - dnevnik i putopis
Doživljaji i utisci prilikom 4-mjesečnog radnog boravka u Indiji (zapravo, prvo 3,5 mjeseca rada, a onda 2 tjedna turizma :). Indija iz perspektive ljudske svakodnevnice.
Mjesto radnje: Jamshedpur, 200 km zapadno od Kolkate.

Upute
Stranica prikazuje posljednjih 5 članaka (čita se odozdola prema gore, zadnje stvari su na vrhu). Kalendarom možete doći na starije članke (crveno označeni datumi su oni u kojima sam postavio neki članak) ili pritiskom na "Prethodni mjesec" na dnu stranice možete vidjeti arhivu svih članaka ako želite čitati od (vremenskog) početka.

Komentari
Slobodno postavljajte pitanja i komentare na pojedine članke (pritiskom na "Komentari" ispod članka, korisničko ime i lozinka nisu potrebni, ali navedite nadimak da se zna tko ste :). A ako želite nešto direktno reći, mailajte me na marqox@net.hr

Slike
Sve slike na počecima članaka imaju opise koji su vidljivi ako zadržite kursor miša nad njima. Na slike ispod članaka možete kliknuti da bi vidjeli veću verziju pojedine slike.

19.11.2005., subota

19.11. 21:30 Štriganje

OK, moralo je i ovo doć na red... Iako sam se pošteno ošišao prije puta, nije bilo šanse da izbjegnem posjet indijskom frizeraju.
Ako se poželite oštrigat u ovom mjestu, najmanji problem je nedostatak izbora. Dovoljno je da odete u bilo koju prometniju ulicu i svako malo naići ćete na nekog brijača/frizera pod drvetom ili improviziranom tendom. Vidio sam i baš pravih frizerskih salona, pa nakon malo raspitivanja kod kolega s posla o tome kamo ići, i dobre psihološke pripreme, progutao sam knedlu i otišao pod škare.

Preporučeni frizerski salon nalazio se u uličici na placu u kojoj je bilo par salona jedan do drugoga. Odmah pri ulasku u ulicu moj kolega iz Hrvatske, koji mi se pridružio u ovoj avanturi, i ja bili smo na udaru vlasnika i zaposlenika svih frizeraja koji su nas dozivali u svoje salone. No, mi smo znali kamo idemo, jedini salon s klimom ovdje. Klima je u Indiji obično za puno stvari znak da se radi o kvalitetnijoj usluzi, npr. u slučaju vlakova, hotelskih soba, pa i frizeraja. Iako u ovo doba godine klima uopće nije potrebna, posjedovanje iste ostavlja image kvalitetnog establishmenta (koje onda za to naravno i drži veće cijene).

Prva razlika od naših frizerskih salona koju sam uočio bila je činjenica da ne šišaju ženske, nego frajeri (damn! :). Druga je bila asortiman koji je osoblju bio na raspolaganju. Moj frizer uzeo je u ruke one totalno metalne klimave škare kakve je valjda još moja baka kao mlada koristila pri šivanju.
No, usprkos mom skepticizmu i zastarjeloj opremi, moram priznati da je već nakon par poteza bilo očito da čovjek zna svoj posao. Stručno je vrtio škarama oko glave i to me relativno opustilo.
Čim smo kolega i ja ušli u frizeraj, ne progovorivši ni riječi svaki smo dobili svoju stolicu i šišanje je odmah počelo. Ni u jednom trenutku nitko me nije pitao kakvu frizuru hoću, nego je tek negdje na pola puta frizer samo odjednom prozborio "Kratko?". Skeptik u duši, skeptik do kraja, ja ipak rekoh "Srednje", pa da vidim prvo do kud će to ići. I tako rez po rez, uz redovito slobodno glasno podrigivanje mog frizera, ode pol kose s glave (bar od tam di je još ima :) i frizura je bila tu. Bez puno razgovora ispala je i bolje nego u frizeraju doma.

Nakon mog negativnog odgovora na pitanje "Brijanje?", uslijedilo je neugodno iskustvo špricanja vodom po cijeloj faci i brisanja malim ručnikom koji je valjda upotrebljavan na svim mušterijama od tko zna kad... No, iako sam i na par ponovljenih pitanja, želim li masažu glave, odgovorio negativno, moj frizer se ipak latio tog posla. Počeo je vrtiti prstima po mojoj glavi, a onda me odjednom opalio po plećkama i zatim krenuo masirat ramena, pa ruke, čak mi je i prste istegao. Nisam izdržao, a da se ne počnem smijuljiti jer sam bio full iznenađen, a i frajer je fakat to stručno i dobro radio. Izgleda da je to ovdje uvijek normalno uključeno u uslugu. Još da je bila i ženska frizerka... Uf! :)

Uglavnom, zaključio sam da ću se ošišat još jednom prije kaj idemo :)

Ekonomska klasa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nešto bolja klasa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ovo je "moj" fizeraj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... i moj frizer
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Na zahtjev čitateljstva, evo i finalnog produkta (bolje je zgledalo uživo :) Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 17:59 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Copyright © 2005 by Marko (znači nema kopiranja, inače se vidimo na sudu :) Free Hit Counter učitavanja stranice od 09.09.2005.