markobloger

17.09.2012., ponedjeljak

Kupujem garažna vrata

Zašto kupujem garažna vrata? Imam ona stara crvena što se dižu onako "iznad glave", ne znam kako to najbolje objasniti. Stara, crvena, jugoslavenska garažna vrata. I neispravna ujedno. Valjda opruge ne rade. Jednom izlazim s autom iz garaže i taman dođem na pola puta i ona se spuste na auto. Bubnu na krov i naprave crtu u laku. Užas. Od onda sam ih otvorao pa podbočio nekom štangom da slučajno ponovo ne padnu dok prolazim autom ili još gore pješke.

Mala digresija, znate li da se godišnje u svijetu oko 20 000 nesreća dogodi s garažnim vratima? Ludilo, pojma nisam imao. Evo link http://www.lose-vijesti.com/ Ima polomljenih prstiju, ruku pa čak i smrtnih slučajeva. Pretpostavljam i da sam ja dio te statistike, točnije moj auto. Doduše sada prvi put pišem o tome pa možda i nisam.

Uglavnom, došlo je vrijem da stara, jugoslavenska garažna vrata odu u povijest i da kupim moderna vrata, s daljinskim upravljačem, da mogu ko' gospodin iz auta otvoriti garažna vrata i ući autom u garažu bez izlaženja. To je to, to je 21. stoljeće, vrijeme je da i ja uđem u njega.

Prva stvar što sam, normalno, pomislio - kupiti rolo ili sekcijska garažna vrata? Koja je uopće razlika između njih? Tj. znam ja koja je razlika, razlika je evidentna, ali koji su plusevi ili minusi jednih, a koji drugih. Naletio sam na dobar site gdje se to objašnjava - svijetvrata.com.hr Pročitao sam sve, objašnjeno je OK, ali još uvijek nisam na čisto koja uzeti. Izolacija mi je potrebna, ali nije presudna debljina panela, mjesta imam dovoljno i za jedna i za druga. Odluka je bila, kao i inače - cijena. Vidjet ću što se nudi, vidjet ću razlike u cijeni između rolo i sekcijskih garažnih vrata u ponudama koje ću dobiti i to je to.

Jedino što sam odlučio da neću uzeti neko najjeftinije kinesko sranje, već neku srednju kvalitetu, koja će trajati zadovoljavajuće dugo. Poslao sam upite na nekih 6-7 adresa, ne znam sada točno i čekao da stignu poude. Baš me zanimalo kakve su cijene s obzirom na recesiju i sve, jel su cijene dovoljno "atraktivne" ili ću se šokirati kada dođu ponude.

Bilo je i jednog i drugog, ali odmah sam otpilio najjeftiniju i najskuplju tj. gledao sam da mi je u ponudi dobro objašnjeno što dobivam za svoju cijenu, to je najvažnije. Takve su bile dvije, stvarno ljepo objašnjeno i cijene su bile tu negdje. Još sam nazvao i jednog i drugog i na kraju dogovorio posao. Uzeo sam sekcijska garažna vrata na kraju, malo preko 7 tisuća kuna sa dostavom, demontažom starih i ugradnjom novih. Nije dugo ni trajalo, ekipa je uigrana. I to je to. Zadovoljan sam. Živio internet koji nam je omogućio informiranje i brzo naleženje izvođaća, kao i komuniciranje istih. Živio. :)

Oznake: vrata, garažna vrata, rolo garažna vrata, sekcijska garažna vrata


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.