< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

ma smijite mi se koliko cete moje vrime tek pocinje

My Pod@ci:
@ge: 14
Ime: Marko
Prezime: Smoković
Stanje Veze: Neizdrživocry (single)mah
Hobi: nogomet
Broj mobitela: 0989477052
MSN Adresa: modis2007@hotmail.com

by: gadura

Me...partyFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ti si Posjetitelj broj
Free Site Counters
Free Site Counters

My R@zrednica & druga Učiteljica na maškarama
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us mmmm


Free Image Hosting at www.ImageShack.us i ona voli birulud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us my sister pjeva

Upri i komaj


 

Linkovi

My friends blog

iveeeeee

dinooooooo

krleeee

uraaaa

tanjaaaaaa

esterrrrr

 


ponedjeljak, 03.03.2008.

 

Kako zavesti ženu

1. Jel vjerujes u ljubav na prvi pogled ili trebam
opet proc pored tebe?

2. Os se jebat, ionak cu svima rec da jesmo!?

3. I govno bi ti pojeo samo da vidim otkud dolazi

4. Ej mala, otreso bi te ko seljak balu!

5. Mozda nisam jak kao Schwarzenegger ili lijep kao
Leonardo di Caprio, ali znam lizat kao Lassie

6. Poder'o bi te k'o seljak napolitanku

7. Mozda nisam najzgodniji tip u ovom disku, ali sam
jedini koji razgovara s tobom

8. Mala os stellu?

9.Obleka ti je super, ali jos bolje bi izgledala kao
zguzvana hrpa pored mog kreveta.

10. Da odemo u moju sobu, slozio bih te ko metar
drva!!!

11. Jesi za penetraciju ?

12. Kad vidis neku zensku u kaficu uzmes na sanku malo
leda, odes do nje i razbijes ga, pa kazes, sad kad smo
razbili led mogli bi se i upoznat.

13. Mala je ti tata terorist
-zasto?
-Ispala si prava bomba!

14. Hoces da se jebemo pa da idemo na burek?
-Neeeeeeeeeeee
-Sto, ne volis burek?

15. Bas si srce. Jel mogu ja bit infarkt da te maznem
veceras?

16. Podero bi te ko budala 100 eura

17.Bok ja sam zlatna zelja, ispunit ću ti ribicu
tri puta!

18.Imas tako dobru sisu da ti druga i ne treba!

19. Cure, idete se jebat protiv nas?

20. Bas si mi lijepa!
- hvala!
- taman da si prislonim bicikl na tebe

21. Ej jel znas mozda kolko je sati??
-1:15h
-mislim da je vrijeme da se upoznamo

22. Istina da mi fali par zuba al' zato ima vise
mjesta za tvoj jezik.

23. Ja se toliko lose jebem da to moras probat!!

24. Podrapo bi te ko stari vecernjak!

25.Mala daj picke, znam da imas!

Evo dečki, ako ne znate kako prići curi tu vam je par uleta. Možda jedan i upali.



| komentari (4) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.