petak, 24.03.2006.

Akcija: Šetam se i snimam... vol.1

Štap

Prošepirio sam se danas šetalištem materinjeg mi grada i gledao, gledao...konačno i ugledao. Moja opsesija uvijek gleda. Čak i dok ja kunjam. Uvijek ima jedna dobra stvar i jedna loša. I dvije bljutave. To valjda ide u kompletu.

Najuočljivija, šta često znači i najkvalitetnija stvar - makar u ovom postu - međunarodna promocija Libresse. Taj divni intimni trenutak izmjenjivanja higijenskih potreba. Kad pomislim o čemu pišem... Ajde da vratim na druge teme. Ma jok, ide... Akcija uključuje više gradova i dijele se promotivni materijali + ulošci. To je sve potrebni dio koji se mora odraditi. Ništa zanimljivo u tome. Osim - netko se sjetio iscenirati nerede.
Tako su uposlili mlađahne ženice koje će nositi parole "Želimo promjene!" (valjda žele promijeniti vlastite "ulagače")
Vrlo hrabar i uočljiv upad. Mnogi će ga ocijeniti kapitalističkim uvaljivanjem. Za mene je to kreativan i zanimljiv način koji je usto i vrlo efektivan. Uložene pare su mogli iskoristiti na jadan način na koji smo ionako otupili. Ovako je koliko toliko iskorištena mogućnost nečije kreativne inteligencije.
(Inače, ja sam pitao za jedan. Kao - za curu. Nisu mi dali!)

Dvije promocije - niti smrde nit miriše - vode. Studena koja je angažirala onu Splićanku šta vječito nešto skače i ima pierce na pupku. Dok je Unique bio vrlo unique sa svojom školskom promocijom gdje je promovirao - vodu.

Negativna? Reklama u T-Mobile izlogu. "Slikajte se sa Janičinim štapom!" Svaka čast Janici i njenom ogromnom uspjehu. Da imam sina zvao bi ga Janica. Ali, kume?! Štap?
Dobro da nisu stavili "Slikajte se sa Janičinim čarapama!" E, vidiš, da su to stavili išao bi se slikati.
(Inače, podupirem T-Mob sponzoriranje Janice. To je za njih odlična stvar jer je ona čvrsta karakterna osoba, a time na taj način i promovira T-m. Dok Janici bome sjedne pravo fino.)

- 18:28 - Komentari/Dodatak (70) - Link