ponedjeljak, 25.01.2021.

Lakoća ( ne ) podnošenja



Novi "blogo rat"

Eto me opet u „ratu“ na blog-otoku. Najprije je bio onaj sa dvije blogerice, a neki su bili samo okrznuti. Nakon jednog mog komentara u kojem sam sve lijepo i točno obrazložila – primjedbi nije bilo – ni obrane ni protunapada. „Rat“ gotov.

I eto me opet u „ratu“ sa uvaženim profesorom kojeg po riječima jednog blogera ja proglašavam pedofilom, a „U celoj prici najlepsi i najpozitivniji detalji su reakcije Anabonni - pasionirano i direktno, kao i athrope - odmereno i sa argumentima!“

Dakle krenimo od kraja sa argumentima. Kad god sam spominjala djecu mislila sam, a i bilo je vidljivo da mislim na djecu kojoj predaje NF. Uvijek navodim tri slike sa instagrama koje su vidljive na profilu dotičnog NF ( gola djevojka na dasci uz obalu, dvoje golih na obali i goli uz jahtu ). Čak i oni sa oštećenim vidom, vide da se radi o punoljetnim osobama. Uvijek navodim da osoba koja radi u školi kao profesor ne bi smjela takve fotografije objavljivati na instagramu za koje je očito da nije imao dopuštenje fotografiranja.

Pa onda slijedi rat objavama na blog.hr djeva u kupaćim kostimima ( NF – golih nema ), nogu sa crnim mačkama i pomplonima ( nick AnaBonni - nick zato jer mi je naglasila da me ima previše i da smanjim doživljaj i da ona za marivall nije @AnaBonni nego nick Anabonni ) - kako bi se dotuklo u tom trenutku „Marivall, čuvaricu ćudoredja“.
I bilo je tih mojih prigovaranja i kod nicka AnaBoni1 u vezi objavljene fotografije jedne punašne kupačice na plaži koju je objavila da se vidi kako ona ima svoj đir i gušta na zimskom suncu - 17.12.2019.. Odgovorila sam da je vidjeti da gušta, ali i da je vidljivo da je fotografija snimljena ljeti i drugi moj komentar:

„Da, ona očito uživa . Pitam se samo bi li ovu sliku postavila na blog da se radi o nekoj tebi dragoj osobi. Ne moraš mi dati odgovor. Samo ga potraži za sebe .“

Nedavno sam komentirala sa nickom AnaBonni da O. Sviličić nema pravo predavati u RH na srpskom jeziku, ako se ne radi o školi manjinaca. Argument nicka je bio da je O. Sviličić hrvat sa Visa. Neš ti argumenta. Odgovorila sam joj da mu ni to što je hrvat ne daje pravo da predaje na srpskom jer se zna na kojem se jeziku predaje u RH.

Zanimljivo je da mene ima previše, ali su sva vrijeđanja uvaženih blogerica i blogera imale punu njenu potporu, a meni dijelila ukore jer sam „napadala bez ikakva povoda“. Sad me valjda ima premalo jer ne komentiram nego samo napadam odabrana nevinašca kod pojedinih blogera.

Ni to sa @NF nije od jučer. Odmah po registraciji na blog.hr čitala sam kao i sada mnoge blogere. Kako i inače smatram da i u našem obrazovanju i u našem zdravstvu kukolja ne manjka. Vidljivo je iz „tuluma“ i „nisam tražila“. Od početka nije bilo kraja mom čuđenju kako uvaženi profesor ima svekoliku podršku svojih iz obrazovanja bilo što da napiše. Nakon jednog posta napisala sam komentar 09.1.20.:

„Meni je ovo baš zanimljivo. Učenice su ti babe, ova kojoj si poklonio ocjenu prošle godine nije ti prijateljica, ova druga očito je budući ti je poslala prepisku sa fejsa ( njoj ćeš možda pokloniti ocjenu ove godine ), a netko sve to plaća. Obrazovanje puno dostojanstva. Glavno da ti kolegice pružaju podršku, ne obraćaj pažnju na ovo što sam napisala.“

Potpuno je prihvatljivo da šutne nekog klinca koji je bacio petardu, da roditelje naziva glupanima. normalno je da marivall naziva glupačom koja nije iz Istre, stokom. starijom balavom djevom i raznoraznim atributima. Do posljednjeg kojim me častio uvaženi profesor pa sam postala istarska kurvica. Mašala. I to samo zato što smatram da je normalno da na blog.hr smijem napisati što mislim, jer to što mislim , po mom skromnom neakademskom mišljenju, ima veze sa zdravim razumom.

I dalje važi da ću komentirati možda i manje, kod dvije bi blogerice voljela komentirati jer su mi jako zanimljive, ali sam iz odgovora na moj komentar osjetila da me ne razumiju tako da sam odustala, kod nekih ću početi komentirati jer vidim da sam dobrodošla, ali se i ubuduće neću sekirati ako se neko osjetio uvrijeđen mojim pisanjem.

I dalje važi da ste na mojim objavama svi dobrodošli, pa makar me i vrijeđali vašim akademskim uvredama. Od svakog udarca obraniti ću se smislenim odgovorom, jer se doista ne stidim ni jedne riječi, ni jednog komentara i ni jedne objave! Sigurna sam da na blog.hr ima dovoljno mjesta za sve koji žele pisati. I za marivall i za AnaBonni i za NF i sve koji žele objavljivati....

I ne bi vam preporučila. Da me napadate kao do sada. Moglo bi vam se vratiti kao bumerang:)))
Marivall - ista osoba i na blogu i u realnom životu, samo što se u reali doista ne svađam, osim sa onim glupanima na televiziji:)))

- 16:57 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi