srijeda, 13.01.2021.

Marival na Markovu trgu



Rekla sam vam već da sam bila sindikalno aktivna. Uvijek spremna za „borbu“. Kako mi je firma bila u problemima, a ja predstavnik radnika, odlučim krenuti do Markova trga i Premijera. Vozio me službeni šofer sa službenim vozilom. Sa mnom kao podrška išla prijateljica koja nije radila u mojoj firmi, ali joj je sin studirao u Zagrebu pa smo spojili ugodno sa korisnim. Win – win situacija.

Otišle smo na kavu i usput sam napisala poruku Premijeru:

Štovani predsjedniče Vlade, moram sa vama razgovarati o problemima radnika firme „te i te“. Ne morate se žuriti, vremena imam jer firma propada a uzela sam i spužvu za more budem li trebala duže čekati da me primite. Sa štovanjem, Marival.

I tako dođem ja do ulaza Vlade, predam onome na porti plavu kovertu i zamolim ga da je preda Premijeru. Stanem ispred ulaza u crkvu i časkam sa prijateljicom. Sa spužvom za more u ruci. Poslije malo vremena, primijetile smo da se svako toliko pojavljuju na raznim kantunima policajci. Onda je poslije nekih pola sata do mene došao policajac koji me obavijestio da je on zadužen za komunikaciju između Premijera i mene. Pa je svako toliko dolazio do mene i zapisivao nove podatke. I prije odlaska na Markov trg obavijestila sam prijatelja koji je imao veza sa novinarima što ću napraviti i da me samo nazove jesam li stigla. Pa su onda počeli dolaziti i novinari, a meni ovako rječitoj nije bio problem čas sa novinarima čas sa osobnim policajcem. Pa sam bila primljena poslije dva sata, a prije toga morala unutra isprazniti torbicu. Majko sramote. Unutra „od igle do lokomotive“ osim šminke. I ne da su me primili, nego i odvezli u Ministarstvo gospodarstva, pa me opet vratili u Vladu.

Kad sam svoje obavila otišla sam sa prijateljicom do njena sina. I lijepo nam je bilo samo sam morala zvati policiju da im objasnim zašto se do večernjih sati nisam vratila u svoj kraj jer im se moram javiti. Javila sam se drugi dan u jutarnjim satima. Poslije sam kod svakog telefonskog razgovora odmah na početku rekla „ Volim svoju zemlju “ . Zlu ne trebalo.

Bilo je još tih dogodovština na Markovu trgu. Možda vam još koju ispričam……

- 06:41 -

Komentari (39) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi