subota, 12.12.2020.

Korona marival

Postala sam nemoguća. Sve me nervira jačim intenzitetom nego prije ove nesretne korone. Na političare i njihove nastupe bila sam alergična i prije. Sad sam alergična:
- Na ministricu poljoprivrede koja daje obećanje poljoprivrednicima da će im nadoknaditi štetu zbog poplava. Kad je meni sve poplavilo mogla sam dobiti štetu samo za višegodišnje nasade. To što su mi nastradale salata, brokula, karfiol... prije dvije godine nije im bilo važno,
- Na znanstvenike u dva tabora ne da bi nekome bilo bolje već da jedni ili drugi budu u pravu.
- Na sve one koji misle da nas političari i stožer svojim mjerama mogu izvući iz korona krize ili nas još dublje zatući u nju, jer samo svi mi sami možemo najviše doprinijeti da se broj zaraženih i umrlih smanji iako je i to upitno . Korona neumorno jaše sa strožim i blažim mjerama.
- Na sve one koji misle da je Plenković ili bilo tko drugi više ili manje kriv od nas samih. Jer svi smo krivi i nevini. Neko više, neko manje.
- Na novinare. I njihove priče i pitanja.
- Na onog starca koji mi se pojavi u vijestima i kaže kako mu je zdravstveni sustav poslao kući koronom zaraženu ženu bez simptoma - da ga ubiju. Bila bi mi lijepa priča da je sretan da će mu žena doći doma sa koronom ili bez nje jer ipak Božić dolazi.
- Na Predsjednika koji misli da liječnike treba dvostruko platiti jer će valjda novac smanjiti stres zbog sve većeg broja umrlih. Sad ih je preko 2.600. Do kraja godine biti će ih preko 4.000. Treba li im povećavati plaću kako raste broj umrlih da bi stres bio manji? Ili treba biti više onih poput onog liječnika koji je godišnji koristio da bi volontirao u kovid centru Dubrava.

- Na one koji zazivaju strože mjere jer si strože mjere možemo propisati sami bez stožera. Možemo čuvati sebe i druge bez da nam neko to propiše. Za one koji ne žele poštivati ni najblaže mjere trebalo je odavno uvesti strože kazne zbog većine koji mjere poštuju. Voljela bi vidjeti da nam samo na dva dana zatvore trgovine. Prvi dan po otvaranju bilo bi mrtvih.

Ma šta da vam još napišem, osim toga što često navodim - da nisam normalna. Ali znam da nam i najbolji zdravstveni sustav ne može pomoći nastavi li sve ići ovim tijekom, a ruže nam nisu cvjetale ni prije. Zato čuvam sebe i čuvam druge. I nitko mi ne može jamčiti ( niti to očekujem ) da ću se sačuvati.

- 07:18 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi