četvrtak, 03.12.2020.

Nisam normalna 2






Rijetkima koji prate moje postove poznato je da stalno švrljam po proračunu, pratim izvješća revizije, zbrajam i oduzimam. Nekad uspješno, nekad neuspješno. Pa sam tako poželjela poslati upit Uredu Predsjednika Vlade RH.

Poštovani,

Primam mirovinu od 2.254,42 kn. Otišla sam u prijevremenu mirovinu, pa ne primam ni najnižu mirovinu za 35 godina staža. Penaliziraju me. Svjesna sam svih problema koje Vlada ima. Imam sina obrtnika koji koristi mjere Vlade pomoći obrtnicima. U RH ima umirovljenika kojima je izuzetno teško i bez ove pandemije. Mislim kako bi bilo lijepo da barem za one koji imaju kako u tablici slijedi:

broj korisnika / Prosječna mirovina

92530 / 234,16
63952 / 753,28
109698 / 1.244,41
154306 / 1.768,11
204962 / 2.245,65

625448 300,00 božićnice 187.634.400,00


pokušate naći ( jedna od mogućnosti ) tih 187.634.400,00 kn pomoći. Ne pitam za sebe. Zdrava sam. Imam svoj OPG i uvijek nešto dodatno zaradim. Malo je nade da će ovo biti pročitano, ali eto – pokušala sam.


Uredno sam potpisala puno ime i prezime, adresu, OIB. Tablica je bila lijepa u Excellu, samo to ne znam lijepo staviti u blog. Isti sam dan dobila odgovor od mirovinskog osiguranja. Taj moj mail Ured Predsjednika Vlade RH proslijedio je naime na pitanja@mirovinsko.hr.
Normalno da sam im morala ponovo pisati. Pa je noćas u 02.01 krenuo novi mail;

Poštovani,
Molim da mi odgovorite zbog čega ste moj jučerašnji mail proslijedili HZMO koji mi je odgovorio na jedino mogući način:

Poštovana,

uvažavamo Vaše primjedbe i prijedloge, ali u nadležnosti ovoga Zavoda je dosljedno provođenje zakonskih propisa, na čiju izmjenu mi ne možemo utjecati.

S poštovanjem


Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje
Zagreb, A. Mihanovića 3
mirovinsko.hr

Želim da moj jučerašnji mail proslijedite Premijeru Plenkoviću, koji onda može zamoliti ministra financija gospodina Marića da vidi ima li mogućnosti da se i umirovljenike uključi u jednu od desetaka mjera vezano uz covid-19 koje predlaže Vlada. Premijer je osoba koja može predložiti neku mjeru pomoći umirovljenicima. Ukoliko Premijer i ministar financija ne mogu pronaći nikakva sredstva za mjeru pomoći umirovljenicima, stavljam se na raspolaganje da vam iz proračuna izdvojim par stavki koje bi mogli smanjiti da pomognete umirovljenicima ili da jednostavno dio sredstava koje dobijete iz EU usmjerite i prema šutljivoj većini najugroženijih u ovoj zemlji.

Iskreno se nadam da će ovaj put moj mail stići do prave osobe. Doista bi bila zahvalna da Premijer pročita ovaj i moj prethodni mail.

Hvala.


Opet puno ime i prezime, adresa , OIB.

Ne idem danas u plastenik. Baš me zanima odgovor, ako ga uopće dobijem. A moram i čistit stan.


- 07:44 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi