petak, 21.04.2023.

Svega po malo

Još nekih dvadesetak dana i noći ću napokon malo predahnuti. Stalno nešto cvjeta i na trenutak uljepša dan.








Brenči je imala posla u ispomoći prijatelju kod rezidbe maslinika sa previše grana. Iskazala se...



Cvjetnjak je gotovo pretvoren u korovnjak...



Moj par divljih patki vjerno mi se vraća...



Hodajući nevolja je uvijek tu. I kako to obično biva, dok jedan radi drugi ili spava ili smeta....



Brzo će romanesko...



Počela je prodaja sadnica. Kažu mi da su sadnice od 50-70 centi. Moje su 28 centi komad. Kažu moji da sam budala, a ja se ponosim i sobom i sadnicama i cijenom. Vjerni kupci zadovoljni...



- 04:58 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram