četvrtak, 29.04.2021.

Kad već ne mogu spavati...

Crveni ribiz preživio je hladnu frontu. Kad u jesen režem stare grančice uvijek ih zabodena u zemlju gdje raste. Na proljeće započinje život novih malih ribiza...





Aronija u velikoj vazi je u punom cvatu, a od dva borića koje sam kupila pred Božić jedan je živahan, dok mi drugi ne izgleda najbolje. Nadam se da ću ga spasiti...



Moja predobra starinska salata od koje čuvam sjeme niče posvuda, a uspjela sam posaditi 50-ak rajčica. Novu sortu koju isprobavam i rajčice od kojih čuvam sjeme.





I za kraj prelijepa camassia posađena prošle godine ove me počastila svojim cvijetom. Lukovice su jestive i postoji priča da je davno spasila američke vojnike od gladi jer su vidjeli Indijance da ih jedu...











- 03:46 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram