petak, 11.09.2020.

Radost i tuga

Izludili su me smrdljivi Martini koji su se u plasteniku namnožili dok me nije bilo. Uz sve tuge još su mi samo oni falili. Uništili su bar 80 posto rajčice. Sada uživaju na mahunama. Nisu im mrske ni paprike, kukuruz...Ove su godine dobili bitku, ali rat ću dobiti ja. Već imam plan zasaditi čim više mente, češnjaka, tegetesa, bosiljka...Gavez, preslica i paprat se već moče.
Rajčice koje će rasti iz sjemena ovih rajčica - biti će spašene.







Ostavljam sjeme domaćih rajčica, malih rajčica ( crvene, smeđe, žute i šarene ), paprika, feferona, krastavaca.

U svoj toj tuzi onda u travi primijetiš poljsko cvijeće koje me uvijek veseli.



Moram mu naći mjesto ispod palme. Tako da mi radost bude na dohvat ruke.

- 07:37 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram