burnt to the core but not broken

11.07.2007., srijeda

BUHTLA SAM I NEKA SAM

Ljudi moji ja sam ogroman...mislim inače sam ogroman ali ovaj put ne pišem o svojim kvazi kompleksima nego o faci...desna strana lica mi je ogromna...nabubrio sam ko buhtla,i to one mamine kaj ih je znala nedjeljom radit...to nisu bile buhtle,to su bili....somuni s pekmezom....al jesu stvarno,jebo sebe ako lažem...to bi majka umjesila oko podneva pa se to dizalo do kraja večernje mise,znači negdje 6 ili 7h ovisi jel raspored misa bio ljetni il zimski...i kad bi se majka vratila iz crkve onda bi ih (odmah nakon neizostavnog “spaljen isus” ups kako sam se zajebo “hvaljen isus” sam mislio napisati),neznam koju bi riječ upotrijebio..razvaljala valjda...napunila pekmezom (domaćim naravno,slatkim da ti zubi utrnu)...i opet bi se to dizalo do poslije dnevnika...e onda bi ih stavila peć...sjećam se kako sam jednom zaviro u pećnicu (a to mi je stara navika da zavirujem u rajngle i lonce dok se nešto kuha)...i isprva mi se činilo da haluciniram (jerbo pred kraj dana,pogotovo nedjelje ja bi već bio pristojno urokan i napušen) i protrljo sam oči i uzviknuo:”oh my god it’s alive,it’s alive..” uglavnom buhtle su se jele s obje ruke...i eto skrenuh s teme...što sam naime htio reći..eh da nateko sam...i boli me prokleta šuga od zuba i sav sam razdražljiv...ali...tak sam si slatki...tak bi se onak uštipnuo za taj obraz i onak bi si guguto buci-buci ko one blentave babe iz moje mladosti kojima je to bilo duhovna hrana...eh da i probao sam si to napravit...i jebo sam si mater u startu jer naravno da me zabolilo...jebeno me zabolilo...tak da odustajem od sličnih primisli...

Joyla sutra slavi pizdoizlaznu obljetnicu...idu u šugavu rupu...je neidem...em nisam za druženje,em sam natečen,em me boli,em mi se neda,em radim po 10 sati u zadnje vrijeme (proklinjem godišnje odmore i glupe šefove kaj nemogu zaposlit nekog studoša,govna škrta)...em želim biti sam...meditiram u zadnje vrijeme...i ide mi odlično,čak donekle autosugestijom ublažavam ovu goddam bol,a ak neide uvaljam si dva voltarena u čube i za pola sata se onesvijestim do jutra...nemrem vjerovat da voltareni tako djeluju na mene...juuupiii našo sam si novu drogu...ajmo svi na voltarene,jebo jetru ionako se sama obnavlja...a i načeta je već svim silnim alkoholom....fuj me bilo kako se sadistički odnosim prema svom organizmu...beštija jedna...idem se kaznit sad...

Obzirom da sam nadrkan,ne ljubim i ne grlim samo mašem....srednjim prstom..

I odjebat ću zube i uzimam gebis...već sam naručio evo i pikčr:

Image Hosting by Picoodle.com

TULI LU wave


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.