burnt to the core but not broken

02.07.2007., ponedjeljak

JA ODOH MALO U PENZIJU

"Night Of Nights"-LIVE

Tonight the road has no end
And you are my only friend

Oh, so I give you my love
It's all that I have to give
Oh, I give you my love
I give you my love

Tonight the answer is clear
We are so far and so near

Oh, so I give you my love
It's all that I have to give
Oh, I give you my love
And the life I have left to live
Oh, I give you my love
It's all that I have to give
Oh, I give you my love

I give you my love
I give you my love

Like a diamond
She never stops shinin'
She's always alive
And she's walking with me

Tonight we stand as one heart
One mind, nothing left behind

Oh, so I give you my love
It's all that I have to give
Oh, I give you my love
And the life I have left to live
Oh, I give you my love
Yeah, I give it
Oh, yeah, I give you my love

I give you my love
I give you my love

Malo sam si depra...malo sam si zamišljen jer,nametnuta mi je grižnja savjesti,sasvim slučajno i nenamjerno ali dovoljno da me sjebe i da počnem pljuvat po sebi...malo sam kenjkav i tužan...i malo sam lud i bijesan...lud:

Čudni su putevi moji...opet se testiram...opet svoje osjećaje bacam na vagu...opet sam sjeban...i opet si ponavljam usranu rečenicu svoje mladosti..."Ali ja nisam trava, i ne možete po meni gaziti. Kome govoriš, prijatelju?"...Samo se makni od mene, hoćeš li? Ne!!!ne trebamo razgovarati o tome. Trebam tišinu....i daj vamo te uzde, natrag u moje ruke, ovo su moji konji i moj šor, i ja sam tu gazda svoga sela, pička mu materina...Na kraju svega - ako postoje krajevi svega, ako sav život nije beskrajna mora - nasmiješ se. Nasmiješ se svemu od srca. To je predstava. Sve je to predstava. Koja je tvoja uloga, prijatelju?

Ali znam da će proći taj val...i pučina moje duše opet će biti mirna...i puštam nek traje...naučio sam da nema koristi od bježanja...i da nema smisla okretati leđa depresiji jer će joj biti dostupnija tvoja leđa da ti zabije još jedan nož...treba ju gledati drito u oči i bez straha...i ona će se svakim prodornim pogledom sve više smanjivati dok ne iščezne...

I neda mi se više nikaj reći...reko sam dosta...i možda me neće biti neko vrijeme u ovom vodama...preživjet ćete...a kad se vratim bit ću opet onaj isti stari ludak...sa xxl osmjehom na licu...a dotad...budite mi dobri,sretni i veseli i zapamtite da vam ovaj manijak,svaku noć dok gleda u mjesec svima odredom šalje pusu...mašem wavekisswavekiss

party

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.