burnt to the core but not broken

28.05.2007., ponedjeljak

JA NOSIM MASKU NE NOSI ONA MENE



Shvatih ja da se nikad nikome ne treba dati...bar ne onako iskreno...uvijek i prema svima treba furati masku...treba biti dvoličan jer je to jedna od glavnih karakteristika svakog čovjeka...a ja prokleto nikako da naučim kako biti dvoličan...kako iskoristit čovjeka onda kad ti treba..iz bilo kojeg razloga,dal da ti bude rame za plakanje ili da si podigne ego...i tako onda ljudi nabrzaka pokažu onu predivnu stranu sebe,onu sa dugom plavom kosicom sa šiškama i treptajućim okecima i najljepšim osmijehom na licu...i ti popušiš foru i opet napraviš istu grešku...staviš nekoga na pijedestal...ali nije to toliki bed jer si već naučio da si takav i naučio si već što točno slijedi i točno znaš kak se nosit s tim...i to je cool...ali znate što nije cool,nimalo...kad iz nekog svog glupog i prokletog razloga ispojebeš sve ono što imaš u sebi i ne prepoznaš neke stvari koje si trebao prepoznati odmah...i onda shvatiš da si naivac...naivčina...koja graniči sa budalom...a samo zato što si prokleto dobar...i onda ti dođe na iščupaš dobrotu iz sebe...zašto??? zato što su ljudi obični termiti...jest će te kolikogod te ima....čak i kad im netereba...ali samo da tebi ostane što manje
Ima onih koji to rade tako očito ali najgori su oni koji to rade planski,u rukavicama sa xxl osmjehom na licu...e takvi su najgori

Rekao mi je netko da ja ne mrzim ljude nego da ih se bojim...oprosti djevojko ali bila si u krivu,ja sam samo razočaran u njih i svakim danom mi sve manje trebaju


NEMOJTE NIKADA VJEROVATI KAD VAM, NEKO KAŽE DA BAŠ ETO PRED VAMA NEMA MASKU...

i nemojte se tražit u ovom postu...jer nije nikom posebno namjenjen...osim naravno mojoj droci...vrijeme je da se probudi,dosta je mirovala...jer osjećam se napadnuto i treba mi da se obranim...i slobodno ostavljajte za i protiv argumente...ako baš morate...ako i ne nemojte se trudit jer ništa od svega neće doprijeti do mene...jer droca je budna i jako je sebična...300 na sat gradi zid od armiranog betona...i sve ono što ovaj naivac ima za dati ostaje unutra...i točka

E sad eto malo turbo folk bisera...jer turbo folk je zakon...tako predvidljiv..i on jedini ne nosi masku

-Da dogovor kucu gradi rek'o je nek'o, s tobom kako stvari stoje temelj je daleko.

-Moj se dragi u autu voza a ja jadna u sumi kod koza!!!!

-Kazu nismo par zato sto si podstanar...

-Sta ce meni vencanje i zena,kad sa tudjom zivim bez problema .

-Lazes kao pas, gledas me ko zver, stvarno nije fer.

-Sve, sve, sve, sve ces da mi das,al ja necu s tobom jer si mafijas.

-Ajde Jelo smrci belo,pa nek vidi celo selo.

-Plitak potok, a voda duboka??????

-Mala lezi tuku mitraljezi,ja cu na te, ne boj se granate!

-Ocu kuci da te vodim,ali ja sam izbjeglica nemam kuce, boze boze zar ja trazim nemoguce...

-Uz malu pec i radio svasta sam joj radio.

-Sto na kafu zoves mene kada nemas samlevene!

-Ti ode na zeleno ja osta na crveno, rastavi nas semafooor.

-Skini skini kosulju al nemoj brushalter ostavi bar nesto mala da pocepa panter.

-Kuce laje a ja mislim ti si, otis'o si sarmu probo nisi.

-Ja te volim ja te obozavam, ja bih s tobom da se razmnozavam.

-Ja sam dama visokog morala, zato svoju nikom nisam dala.

-Alal vera mili moj, kad me stegnes joj joooj

-Cveta cvece listaju banderre, ja te volim, ti si mi devojka! (????)

-Ispred kuce metar drva, ti si moja ljubav prva.

-Mala moja dodji da sviramo malkice, ja dok sviram ti mi skini gacice.

-Ja sam svoju Raziju miniro, poginut ce ko je bude diro.

-Pletem dzemper, dzemper mi u ruci, dodji mala pa mi ga navuci.

-OOOO, otpala ti ruka ako drugu taknes oko struka.

-Otisoooo si e pa nek siii, nisi bio bog zna kako seksiiiiii.

-Nisam zgodan al sam neophodan, ko me proba zeli me do groba.

-Mala moja na vrh sela moga, ti zivis u oblacima, ja zivim u opancima (?????)

-Ja ti kazem odlazi pokido se lanac, a ti ne razumes ko da si Bosanac.

-Guram guram ne moze da udje moja noga u cipele tudje.

-Pevaljka sam od glave do pete, oko mene sve valute lete.

-Neko vozi motor, neko vozi traktor, ja i moja mala motokultivator.

-Sutra kada prodje sto je noci milo, ti ne pricaj drugovima sta je sinoc bilo!!!!

-Dva bunara dva bunara a velika susa, dodji dragi izgore mi i srce i dusaaaa

-Rodno mesto Banja Luka, jedem cevap s mnogo luka u Becu sam gastarbajter, u krevetu pravi fajter
ostajte mi dobro i zdravo i nedajte na sebe i nikako ali nikako nemojte biti naivci...pusam
wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.