burnt to the core but not broken

21.05.2007., ponedjeljak

Za sve moje imaginarno stvarne prijatelje uključujući i “drocu”


SAMO ZA DROCU cool


Saznadoh danas da postoje ljudi poput mene yes...i da su čak štoviše tu negdje u okolici...ljudi koji pričaju ne samo sami sa sobom nego i sa nekim drugim ljudima,što izmišljenim što stvarnim dok ovi nisu prisutni...i eto tako sazno ja da jedna teta priča samnom...i to mi je tak nice wink...samo što bi ja volio popričat s tom tetom onak u dijalogu....mislim onak kak se to veli “face to face”,jer mudro mi zbori ta teta i nadasve je zanimljiva ali najviše od svega to je teta kontrašica naughty...i to mi je super,ne volim monolog i klimanje glavom...čak štoviše prezirem klimanje glavom yes rofl
Postavio bi joj par pitanja i pritom ziher umro od smijeha dok bi ona zbunjeno pokušavala nataknut neku od svojih maski (a pretpostavljam da ima finu kolekciju za svaku prigodu...ili možda i nema...ali eto to bi htio saznat) a pritom bi se otkrila više nego što bi u tom trenutku bila svjesna...i ja bi to skužio,jer ja primjećujem...prokleto sve...namcor

Eh onda bi konačno htio upoznati “drocu” i zapit se s njom...e sad tko je droca...droca je nešto
tipa mog alterega eek...kad sam ja zločest,to je zapravo droca nešto zasrala...kad sam lud to se droca predozirala mojim emocijama...kad sam depresivan to droca sere govna o prolaznosti svega i o tome kako ne postoji “ništa posebno”...e tak bi si ja malo drocu u fizičkom obliku...i da se niste usudili reći kako je droca u fizičkom jer je to moj alterego pa ima pravo uzet i moje tijelo a ne samo dušu...e pa jebite se,droca je žensko i ima sise...JA IH NEMAM!!! nono


Mislim da je danas jako čudan dan rolleyes...hm...mislim da je droca skužila da pišem o njoj pa je počela kenjat...mislim da ću prestat pisat...mislim da bi morao...mislim dakle nisam droca...ma rekoh već...brainstorm nut...need weed urgently smokin...i treba mi piva...pothitno...mašem wave
kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.