burnt to the core but not broken

19.05.2007., subota

FALE MI CURKE



Opa dva posta u jednom datumu eek

Evo gledah malo slikice sa team building izleta naughty (bili mi na plitvicama) i slušam tracy i odlučih si hitit slide show svih slikica...i onda uz ženu,seku,mene,kiru,opet malo kiru...pa još malo kiru...došle na red i curke yes...ja si razvuko smajl na široko,kao sad ću ih nazvat...krenuh do telefona...i štanga...ma nije bed kaj je to njemačka no....nazvo bi ja,ali nemam broja namcor

Eto fale mi curke...nekako otkad sam tu,skup sa ženom naravno...u istom kvartu di su i one,nakak mi je čudno da ih nemrem vidjet a kamoli čut...i to već evo sedam dana...čudno mi je to namcor
Ali znam da one uživaju pa čem uživat i ja zbog njih...ma one su meni superyes

Hm...izgleda da me neka opaka emocionalna pizdarija pere lud...dobro...it's ok thumbup
I sve je danas nekak pozitiva,a u „24 sata“ biometeorološka slikovno prikazuje smajlića sa običnim smajlom,ne sa onim „od uha do uha“ ...nikad im nisam vjerovo...biometeorolozima...uopće neznam dal sam to dobro napiso...jebo komplicirani svijet...ja bi to nazvo vremensko-nervna prognoza...i amen cool
I nebute vjerovali kad vam kažem da ovaj post pišem uz Hari Mata Harija rolleyes...sam ko crkveni miš...sam,ali sretan yes...zbog sebe,zog drage,zbog seke,zbog curki...zbog eto recimo sira rofl

Al bi si seku nekak sad tu...ona me tak kuži...i ceca cerek...ma joooj još bum se i plakal ovak veliki...seronja premocionalni...eto to sam...bla bang



Eeeeeeeeheeeheeej....čujem pucnjavu hrvatska rofl...Dinamo vodi 3:0 u sedamdeset i nekoj minuti...rekla mi žena da je prvak,pobijedio ili ne...i onda gledam na tv-u da pripremaju doček na trgu...svejedno,nekako dobro zvuči DINAMO-HAJDUK 3:0...da dobro...jebeno dobro yes (ako me slučajno neki dalmoš čita, a jebiga brale,nada je kurva namcor..al nama je luuudiloooo nut)...ma svi smo mi iz iste...države...ispali naughty

Idem sad...neda mi se više...mašem mah,pozdravljam party,ljubim ručice i nožice kiss...adioooo miševi smokin

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.