burnt to the core but not broken

17.05.2007., četvrtak

NAJŽEŠĆI MUŠKI ULETI

.2.Oš se jebat, ionak ću svima reć da jesmo!?
3. I govno bi ti pojeo samo da vidim otkud dolazi
4. Ej mala, otreso bi te ko seljak balu!
5.Obleka ti je super, ali još bolje bi izgledala kao zgužvana hrpa pored
mog kreveta.
6. Da odemo u moju sobu, složio bih te ko metar drva!!!
7. Jesi za penetraciju ?
8. Mala je ti tata terorist
-zašto?
-Ispala si prava bomba"
9. Hoces da se jebemo pa da idemo na burek?
-Neeeeeeeeeeee
-Što, ne voliš burek?
10. Baš si srce. Jel mogu ja bit infarkt da te maznem večeras?
11. Podero bi te ko budala 100 eura
12..Bok ja sam zlatna želja, ispunit ću ti ribicu tri puta!
13. Jel vjeruješ u ljubav na prvi pogled ili trebam opet proć pored tebe?
14. Cure, idete se jebat protiv nas?
15.Ej jel znas mozda kolko je sati??
-1:15h
-mislim da je vrijeme da se upoznamo
16. Istina da mi fali par zuba al' zato ima više mjesta za tvoj jezik.
17. Ja se toliko loše jebem da to moraš probat!!

I apsolutni broj 1:
Imas tako dobru sisu da ti druga i ne treba!

roflrofl

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.