burnt to the core but not broken

28.04.2007., subota

BUDI PONOSAN

Hej!hej!,hej!,heeeej,što da vam kažem...lud i blesavyes..i pomalo romantičancerek...u jednom dijelu pakla...i u jednom dijelu rajacool...kažem vam svima: BUDI PONOSAN!!!yes
Kuži se da slušam Majkenaughty...ma visoko,visoko...uvijek budite visokothumbup

Blentav sam sinaughty...dabome da jesamrofl...skroz naskroznaughty...pukorofl
Al dobro mi jeyes...jeste dabome...daaaaaaaayesyes
Negdje duboko se dešava nešto...imaj u vidu...ma blaaaaaarolleyes
KO JE PONOSAN??!!!party
Ajmo raja...na nogeparty...na rukeparty...na whateverparty...ma dobro nemojte baš na njunaughty,evo može pored njesmijeh

Seka putuje doma...a već je puno satinamcor...al ajd ne radi sutra
Slušam emocionalno glupave pjesmuljkebang...nisam više tak hiperaktiva...tulilu jebeni lu...dobro...zaliven
Nemam više pive...samo neki jadni guc od sekinog Pana...fuj..topli je...namcor
Radim sutra...jako me to jebe...nije greda ustat se...nego lijepo vrijeme,ja usamljen u ureduno...ma
Fakat je Pan fuuuuj...a pio sam „to“ nekad nut
Pije mi se a neda mi se do zapruđa...ok,imam 10min tam i nazad uključujući lift s 5-og kata...penzionerski...al neda mi se...jebem se lijenogazijev...ma odoh pa pa...kisswave


UPDEJT:
Kira me ugnjavila da postam i njene pozdrave,puse i mazove...pa eto vam je

Image Hosting by Picoodle.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.