burnt to the core but not broken

25.04.2007., srijeda

ROĐEN POD ZVIJEZDOM SJEBATICOM

Eto danas slavim drugi ročkas yes...naime,pao sam,sjebo lijevu ruku,potrgo najdraže hlače i glava mi je uspješno izbjegla željeznu šipku od armiranog betona eek...e a sad malo detalja.

Obzirom da se cijeli jebeni zagreb uređuje i preuređuje tako je i sa ulicom koja vodi do mog posla...i već skoro mjesec dana ja planinarim po šljunku i kamenju headbang...i danas kada su čak sve izravnali,onak prije asfaltiranja ja zagazim na nefiksirani poklopac od tkoznačega,koji je još k tome bio prekriven pijeskom i razvalim se ko pičketara bang...ispričavam se na ovakvoj metafori ali toliko sam bijesan zbog hlača i boli me ruka tak da se trenutno nemrem suzdržat i pristojno ponašat namcor
Ne samo da sam sjebo lijevi dlan (kažu kolegice da ipak odem šivat no),i ne samo da su mi pukle hlače i to od zipa do koljena,i to još najdraže i najljepše i u kojima imam seksi guzu smijeh,nego mi je hrenovka u lisnatom prisjela a taman sam postao ovisan o njojpuknucu...i onak sitnica za kraj,pere me flesh kako mi se ta jebena šipka zabija u glavu eek...strašno namcor

I tak eto nikad neznate kaj vam se može desit čak i ako vam okruženje u kojem se nalazite izgleda apsolutno sigurnim...vrag vreba svud rolleyes tak sam i prije 3 godine samo hodao po zrinjevcu i otkazala mi noga i potrgo sam gležanj tako da sam 4 mjeseca bio na štakama burninmad...i zaključak svega je ako ste rođeni pod zvijezdom sjebaticom naviknite se na ozljede i na bol yes

I pisao bi ja još ali otkidam od bolova i teško mi je pipkat namcor ooops ovaj tipkat naughty pa ću vam samo poslat još puseke i hagiće i čitamo se kiss wave

p.s. ovo je za ženu...ljubavi ne brini nebuš me se tak lako riješila wink

mahmahwavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.