burnt to the core but not broken

13.04.2007., petak

GERIJATRIJA YEAH THAT’S ME

Evo vako, nešto me oprndačilo u zadnje vrijeme pa postam ovakve postove inače sam i dalje vaš blentavi narcis yes...eh sad čemu vaki naslov...prosto ko pasulj brate,načeo me zub vremena i starim namcor...kako je sve počelo?
Prvo sam počeo primjećivati naslage na škembici koja sada komotno može biti nazvana mješinom namcor...onda sam počeo sav bujat od dupeta do glave...dobit skoro 20 kg u godinu dana i nije nešto što se ne primjećuje...i takosad sa svojih 578kg jedva uspijevam prevladat stepenice headbang (btw jebo zgradu bez lifta),kapacitet pluća mi je u rangu 80-ogodišnjaka smokin,dlake mi rastu na nekim neprimjerenim mjestima (pa koji kurac imaju rast u nosu i ušima puknucu) a što je najgore od svega posto sam lijena mrcina zijev
Eh kad se sjetim prije par godinica,meni da se nešto nije dalo,toga nije bilo u riječniku mog tadašnjeg postojanja nono,sada mi se neda ustat pišat i leđni položaj mi je prioritet.Seks mi je postao nešto što se dešava svake prijestupne a o rekreaciji da ne pričam,najveći domet mi je podizanje krigle od pol litre pive 20-ak cm od stola...ukratko sramota bang

Ali to nije sve...nisam si više onak seksi kak sam si nekad bio no...nekak sam si sav debel i ofucan...poželim tu i tamo navuć neku usku košuljicu (pederluk light je oduvijek bio dio mene) i ima tak slatkih rozih u topmanu ali...nema jebenog broja za mene...sve malo...pa jebo metroseksualnost i baletane od muškaraca...pa kako ja nemogu stat u te košulje...zakopčam ju i onda mi trbušina strši toliko da mi netreba šank,piva mi bez beda stoji na mješini,jebote ja nemam trbuh nego švedski stol burninmad
I kaj mi preostaje nego xxl majce širokog kroja i onda izgledam još veći...nebum si pišu mogo vidjet uskoro...plače mi se namcor...isuse postajem žena...i cice su mi veće....i sav sam kenjkav...i pukao mi je nokat abuuuhuuuu,šmrc no

Eto morao sam to izbacit iz sebe...i idem na dijetu...i solarij....i obrijat ću se sav nut...isuse ja sam stoposto peder rolleyes...moram napisat neki ugovor danas u kojem ću ženu obvezat da upotrijebi drastične mjere(koje ćemo zajedno smislit) ukoliko mi slučajno padne na pamet oblačit njene tange dead...ali evo kako se bliži kraj radnog vremena i kako sam se nameračio na jedno mrzlo od pol litre partymislim da je sve ovo bio samo mali estrogen storm koji jenjava...i na kraju krajeva ostajem ona dobra stara šovinistička muška svinja i konjina...hvala nebesima...amen smokin

Nisam vas dugo nasmijo pa evo ih:

U Černobilu dečku se prijebalo i pita on svoju curu:
- "Hoću ja tebe ili ti mene!"

Otac i sin su na plaži.
Sin: - "Tata tata vidi onog golog čovjeka, trudan je!"
Tata: - "Kako to znaš sine!?"
Sin: "Rodit će slonića, visi mu surlica."


- "Tata,tata sta je to transvestit??"
-"Pitaj mamu sine... On zna."
roflroflroflsmijehsmijehsmijeh
puufeeee u fife kissmahwave:mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.