burnt to the core but not broken

15.02.2007., četvrtak

RAZOČARAN SAM

Eto jučerašnji "emocionalni" dan utjecao je na moje buduće emocije prema ljudima.Uglavnom neda mi se srat previše jer brijem da nije vrijedno ali moram spomenuti da ja više ne razumijem ljude niti njihove emocije.Nije mi jasno kako neko može pokazivati ili ne pokazivati svoje emocije nekom samo kad to njemu/njoj paše.Lako je nekog zagrlit i sasut mu hrpu emocionalnih riječi kad je sve super i kad ti ide u životu.Ali uistinu osjećat nekoga bilo ga voljet,bilo da ti je samo drag ili simpatičan znači dati mu emocije i ljubav kad to njemu treba i iako si u banani.Neznam možda samo ja tako brijem,možda ja previše osjećam i možda previše trošim i sebe i svoje osjećaje na ljude koji to ne zaslužuju u tolikoj mjeri.A možda su u šumi....

Uglavnom mrzim kada dajem a dajem pun kurac i onda shvatim da zapravo ne dobivam ni pola od većine kojima dajem.I mrzim to što ću postat ravnodušan prema ljudima koji su mi dosada jako puno značili u životu.I mrzim ljudsku prokletost što više osjećaju nekog ko daje manje,mislim da je to zbog nemogućnosti primanja osjećaja u potpunosti...ma sve u svemu odjeb...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.