burnt to the core but not broken

14.02.2007., srijeda

HAPPY VAGINA'S DAY

Obzirom da nemam inspiracije i da imam puno posla i da sam srala sa mufekom cijelo jutro na msn evo postam dio:

Mufek says:
hej bejb !
krony says:
hepi velentajn
Mufek says:
to ti se u nas ne slavi. to je kapitalisticko-komunisticki praznik
Mufek says:
enivej i tebi hapi valentajn
krony says:
daj ne seri križala si dane do 14-og
Mufek says:
da. trebam mengu dobit. mad
krony says:
valentine's bloody valentine's
Mufek says:
jesi citala Šest mana mladenačke ljubavi
Mufek says:
?
krony says:
ne
krony says:
kaj je to
Mufek says:
Šest mana mladenačke ljubavi
Mufek says:
1. gubitak vremena potrebnog za studij
Mufek says:
2. službene dužnosti nužno trpe
Mufek says:
3. mladenačko ljubakanje sprečava odgoj karaktera
Mufek says:
4. ljubakanje u toj dobi redovito je znak slabosti
Mufek says:
5. . postoji prava opasnost da njima ovlada seksualnost i da se sve prebrzo sroza
Mufek says:
6. takvo rano međusobno povezivanje ne ostaje samo puko voljenje koje bi se iskazivalo tek u nekoj suzdržanoj nježnosti, već snažan mladenački impuls da se sve manifestira u vanjskim gestama i ponašanju
Mufek says:
jel moram napomenuti da je to iz glasa koncila headbang
krony says:
++++++++++++++
krony says:
mene je sve strah živjet u ovoj državi namcor
Mufek says:
sta ti pripremas za valentajns ?
krony says:
imamo domjenak
Mufek says:
privatni...?
krony says:
aha
Mufek says:
perrrverznjaco ! naughty
krony says:
nas 5
krony says:
4 lezbe i nešto neobjašnjivo
Mufek says:
juuuuu! perverznjaco na kvadrat
krony says:
imamo lazanje
krony says:
i vočni kolač sa puno šlaga
Mufek says:
pa, kad imate umjetnog morate se snalaziti sa slagom smijeh
krony says:
šlag je finiji
krony says:
i ne deblja
Mufek says:
biljni koristite ?
krony says:
ne kemijski
krony says:
ali sa saharinom
krony says:
samo kaj se puno sere od njega
Mufek says:
aha! zato nisi mogla nekidan na cugu! prosrrrrala se od saharinaaaa!
krony says:
i kam tebe vodi dragi
krony says:
na čvape
krony says:
uz koju cajku
Mufek says:
radimo. ja popodnevnu on nocnu.
Mufek says:
bili smo u nedelju na dorucku na jakusevcu
krony says:
nego tvoje prvo zvanično valentinovo i nemreš se prešetavat po gradu sa ružom
krony says:
tužno no
Mufek says:
uuu jebemu misa! zaboravila sam mu zaprijetiti da ako mi donese ruzu najebo je...
krony says:
ahahahahaha
Mufek says:
sta si ti kupila?
Mufek says:
krastavac
krony says:
on je poseban,dobit ćeš krizantemu
krony says:
kilu banana
Mufek says:
sta je to krizantema !?
krony says:ono veliko žuto po grobljima
krony says:evo ti blog
Mufek says:
sta je to
Mufek says:
jewsi to ti
Mufek says:
mutno je...
krony says:
aha
krony says:
i jel mogu na sljedeći story super novu talent show
Mufek says:
mozes. ja cu glasat za tebe.
krony says:
i to je još free style
Mufek says:
vauuu! a kaka si tek onda kad znas tekst
krony says:
još gora
Mufek says:
haaaa ha ha!
krony says:
nisam ni znala da me snima mislila sam da slika
Mufek says:
jel imas sad doma net ?
krony says:
ma nemam još
krony says:
u fazi smo kupnje lapa
krony says:
odustali od kompa
Mufek says:
pazi da ima przilicu
krony says:
to ću tebe kontaktirat
Mufek says:
dosta ovih jeftini lapova nema przilicu, a sta ces s lapom bez przilice
Mufek says:
ma, zatrepci okicama i tip u trgovini ti bude sve objasno
krony says:
e pa onda tebe čopim pokažem ti par koji mi se sviđaju ti odabereš najbolje
Mufek says:
da, se mene pitalo ja bi imala crveni lap
krony says:
ak ja zatrepčem okicama zvat će hitnu jer će zabrijat da imam epileptički napad rofl
krony says:
bolje da zatresem sisicama
Mufek says:
onda ti ga bude dao gratis samo da odes i ne porusis sisicama opremu wink
krony says:
hehehehehe kak znaš da su porasle
krony says:
sva sam porasla nekak
Mufek says:
napuhale se od trave
krony says:
hm pa bila mi je čudna
krony says:
da mi nisu djetelinu podvalili smokin
Mufek says:
to ti je dobro za kaku, ima puno vlakana
krony says:
jebla vas vlakna samo neki savjeti za guzicu u zadnje vrijeme
Mufek says:
pa kad punoooo seres
krony says:
tko puno sere više sreće bere
krony says:
yeah right
krony says:
neda mi se radit
krony says:
kad ćemo na pivu
Mufek says:
neznam... pitaj guzu
krony says:
ili bolje tvoju piiiiiiip jer otkad je aktivna nemaš vremena za staru zorku
Mufek says:
a jebi ga !
krony says:
osladilo se naughty
krony says:
e a jel se pazite
Mufek says:
kakvo ti je to pitanje
Mufek says:
to te moja stara nagovorila
krony says:
samo ti odgovori
krony says:
ja se osjećam odgovornom za tebe
Mufek says:
pitala me jel se on zna zastititi. rekoh - zna. bilda, jaci je od mene
krony says:
ahahahahha roflroflrofl
krony says:
budalo
krony says:
pa kak tak staru zajebavaš
Mufek says:
a kome od vas dve treba zastita
krony says:
dobit će 13-i nervni
krony says:
meni
Mufek says:
pocni bildat
krony says:
puna sam masnica
Mufek says:
pa kakao ?
Mufek says:
ne kakao vec kako
krony says:
brzo je opere monotonija u seksu pa onda ja izvodim akrobacije
krony says:
jel ti znaš kako je teško lizat stoječki rolleyes
krony says:
mene niko ne razumije
Mufek says:
a tko stoj ?
krony says:
ja na rukama
Mufek says:
ti imas duge ruke, il ona kratke noge, il ... ? eek
krony says:
taman je to samo dok se namjestim sva krv ode u glavu...al bude mi super kad počnem vidjet one točkice i kad mi zazuji
Mufek says:
pomislis da su muve
krony says:
fuj
krony says:
fuj fuj
Mufek says:
haaa ha ha !!
krony says:
nego kad ćemo na cugu
krony says:
ajde ajde
Mufek says:
evo racunam
Mufek says:
mislim da subotu ner adim
krony says:
ja radim do 16h pa možemo i popodne i navečer ti biraj
Mufek says:
popodne
Mufek says:
jel ned radim ujutro
krony says:
da navečer se treba seksat
krony says:
ok jel može negdje poslije 18
Mufek says:
moooze. 18 hundred aurs, negdje
krony says:
nazvat ću te s posla u subotu pa se dogovorimo di ćemo
krony says:
može i kod tebe u kvartu
krony says:
ili kod mene
krony says:
ili u centru
Mufek says:
ceeeekaj! kak sad radis i subotom ?
krony says:
ovu samo jer smo u gužvi
krony says:
50% ljudi na bolovanju
Mufek says:
u centru. do centra je manje komplicirano doc, netrebas mi objasnjavat
krony says:
oču avanturističke filmove
Mufek says:
a koje to ?
krony says:
nešto tipa gospodara
Mufek says:
sprzila sam ti narniu i dungeons & dragons 2
krony says:
jeeeeeeee
Mufek says:
neznam vise sta da skidaaam
krony says:
jel imaš 1
krony says:
d&D
Mufek says:
ne. gledala sam to
krony says:
ja nisam
Mufek says:
dooobro! potrazit cu
krony says:
i ja bi sve indiana jonsove
Mufek says:
das prst...
krony says:
cijelu šaku thumbup
krony says:
fisting rules
Mufek says:
ts-ts... da te mama cuje
krony says:
pssssst to nitko nezna
Mufek says:
:-#
krony says:
čudan mi je ovaj smajl
krony says:
kaj to znači
Mufek says:
ima cif na ustima
krony says:
aaaaaa
krony says:
plava
krony says:
idem pišat
Mufek says:
istina
Mufek says:
ajd
krony says:
pišala
Mufek says:
vauuu1 vec! koji mlaz ti imas eek
krony says:
iz velke pipe ide brže cool
Mufek says:
a ja se mogu potpisati yes
krony says:
mogu i ja samo mi ponestane na predzadnjem slovu od prezimena
Mufek says:
s malom je preciznije cool
krony says:
ahahahahahahahaahha rofl
Mufek says:
da ne stedim ja si nebi stigla ni do pol prezimena
krony says:
a znači ti pokapaš
krony says:
kap po kap
Mufek says:
a-ha. pa izgleda ko rucni rad, ko miljetic smijeh
krony says:
kaj radiš? evo pišajući vezem rofl
Mufek says:
haaaa1 ha!
krony says:
ima kaj novog osim fiće
krony says:
jesi se čula s komadinom možda
Mufek says:
nisam. zasto ? jesi se ti ?
krony says:
nisam ali svaki dan kad izlazim iz kuće razmišljam oču li je srest
krony says:
ona živi prek ceste
Mufek says:
ma, da ?
Mufek says:
sto joj ne pokucas ?
krony says:
ma hajde njeni su svi ludi ne usudim se,odoh,pusek wave
Mufek says:
idi lizi nesto ! baj mah


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.