burnt to the core but not broken

06.02.2007., utorak

JOŠ JEDAN UTORAK...JEBO MU JA MATER

Nema se za pušit i bliži se kraj radnog vremena i ponavljam NEMA SE ZA PUŠIT!!!
Lud sam...znao sam još jučer da neće biti danas,nije bila neka frka ali sad mi se puši i jako mi se puši i sad kreće faza ludila i onog glupavog iščekivanja hoće li bit,neće li bit,kada će bit,zakaj se ne javlja,dal da zovem...ma jebo jebo i opet jebo dilere.
I sve se svodi na to da je svaki jebeni put isto.Ista priča ista sranja ista muljanja i ista jebena činjenica da se nema za pušit

Uvijek postoji alternativa...par piva ili sl. alkoholnog spasenja i dobro je ali jebeš ti to kad ti se puši...nema tog alkohola koji ju može zamjenit...ONA je nazamjenjiva,onako mirišljavo zelena,fina,puna razumjevanja,zabavna i najviše od svega savršen vodič ka unutarnjem miru...a bogami i vanjskom kad se onako ko slon zavališ u krevet i jedina aktivnost je tu i tamo koji treptaj...ma milina.

Bezvoljan sam ništa mi se neda i oprat će me kiša ko budalu...moram jebenom zubaru i crv ludila u mojoj glavi ne miruje...gade mi se ljudi...svi...a najviše žene...jako mi se gade žene...naravno ne moja 4 komada one mi se nemogu gadit jer su predobre,prefine i jer su mi obitelj.Žene su zle,ljubomorne i zavidne.Pametuju gdje god stignu,misle da njihovo govno ne smrdi i konstantno se nazivaju “ljepšim spolom”,koji kurac to uopće znači.Ko fol poštuju dobrotu,vjernost i i iskrenost a kad dođe to te tzv. iskrenosti lažu ko pseta i stručnjaci su u izvrtanju tuđih riječi i stavljanju istih u tuđa usta onako kako njima u tom trenutku paše.

Nisam ljut,nije me nitko povrijedio samo sam shvatio da žene nisu takve carice kako sam ja mislio i da ne zaslužuju toliki pijedestal na koji sam ih sve skupa stavio.Ukratko žene nisu ništa posebno isto kao i muškarci...osim što imaju jebenije guze ;)



I sve u svemu još jedan utorak i ništa više...ne obraćajte previše pažnje,puko sam jer se nema za pušit
ZDRAVO...vam oko ispalo




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.