burnt to the core but not broken

19.01.2007., petak

iđeeee seeee vaaan...krš,lom i grudanjeeeee...party
a prije toga me seka šiša ljubi je buraz kiss
evo jedne prigodne

Ne budite mene, mamuran sam ja
od rakije ljute i od splavova
ne budite mene, mamuran sam ja
ni majka me jutros nije poznala


Cele noci ja na splavu
s njom sam pio
jedva kucu da sam
jutros pogodio

Uvek s njom kad krenem
kraj se odmah zna
ona duplu votku, dupli viski ja
ko u minska polja
da sam bio ja
ni majka me jutros nije poznala


Od kako je sveta
to se dobro zna
da u svemu djavo prste umesa
moj djavo je ljuta bila rakija
ni majka me jutros nije poznala


Cele noci ja na splavu
s njom sam pio
jedva kucu da sam
jutros pogodio

ŠEVILI wave
p.s. seko znaš izvođača "davorike dajke"...MICA TROFRTALJKA rofl

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.