< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

my life

Linkovi

Laa
Kox
Deathstarsi
Marilyn Manson
Ana
Kaki
Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 11.09.2008.

O ukusima se ne raspravlja

U ovom postu biti ću kratka jer želim poručiti nekomE nešto. Kao što znate (oni koji znaju ) u gimnaziji A.G. Matoša , Z abok za dan olimpijskog odbora bio je prezentiran kickboxing i taekwondo. Prezentaciju sam izvodila ja i moje prijateljice. Vijest o toj prezentaciji objavljena je i na web-u škole. Našao se jedan mudri komentar našeg učenika koji se išao praviti važan, a zapravo je običan cyber mišić koji svoju hrabrost želi iskazati samo preko interneta i poruka. Ja shvaćam Vedrane da se nemože svima svidjeti sve. Al zato se nemora pljuvati po tome. Slažem se s tobom da je organizacija bila loša. To smo i mi cure primjetile. (jer smo si same nosile strunjače, grrr). Osim toga koliko god sam ljudi pitala kako im se svidjela preznetacija svi su rekli da su bili oduševljeni,a to su i potvrdile ovacije popraćene našim nastupima. Usto nerazumijem kako možeš reći da nije bilo nikakvog kontakta jer se ne razumiješ ni u taekwondo ni u kickboxing. A ako znaš... onda si mogao to i preznetirati... bar si imao prilike kao i ostalih 400 učenika naše škole. Ovo pišem ne kako bih pokazala da sam uvrijeđena, jer mene takvi komentari NE DIRAJU već da bi ispravila tvoju ignoranciju. Jbg ne sviđa se sve svakome. Btw veća je mogućnost da ti loptica za stolni oko izbije nego nečije stopalo ili šaka. A evo i tvog komića:


To se jedva može zvati demostracijom, to je bilo tako dosadno. Cure su se jedva tukle i pokreti iz kickboxinga i tae kwon doa su bili skoro te isti. To je bilo totalno jadno. Neki učenici su trebali sjediti na podlogama da se nebi odmicale. Jedino je stolni tenis bio zanimljiv jer kod njega postiji šansa da te loptica punom snagom pogodi u glavu. Još jedna u nizu užasno dosadnih priredbi u našoj školi.






| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.