< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

my life

Linkovi

Laa
Kox
Deathstarsi
Marilyn Manson
Ana
Kaki
Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 25.08.2008.

Marx bude poludila......

HMMMMM. Puca mi glava od svih problema koji su prisutni u mom životu. Zlo mi je od svega. Al se uvijek sjetim da nisam jedina na ovom svijetu pa mi i to bude neka utjeha. Ne razumijem zašto sve zadnji tjedan prije škole mora biti ludo i blesavo. Kupnja knjiga, odjeće, trči ovamo, trči onamo. Zašto se treneri sjete napraviti seminar pred kraj odmora, a gdje su prije bili? Već tri tjedna hodam po terapijama i već mi je puna kapa svega, a da stvar bude bolja danas mi je neka "mudra" fizioterapeutkinja rekla kako je najbolje da se više ne bavim sportom jer ću ostati bez noge. Htjela sam se požderati. Ne zbog njene prognoze, već zbog njezine gluposti. U povijesti svijeta i bolesti bilo je sportaša i s većim oštećenjima koji su se živi i zdravi vratili svom sportu,a kako onda neću i ja koja sam imala vodu u koljnu i blago oštećenje hrskavice? Živcira me kad mi govore daj se pazi , ovo-ono , nemoj toliko trenirati...dddd.... Ufff!!!!! Da ženska ,sigurno ću odsustati od kickboxinga i ninjutsua zbog tvoje hmm, nasumične prognoze.... Jao! Blentavih ljudi!! grrr. Ajde dobro ako bar ostanem bez noge još uvijek mi ostaju ruke da mogu svirati gitaru. Al to se neće dogoditi tako da..... Sorry kaj nisam pisala niš pametno ovaj tjedan al jednostavno neam inspiracije... više sreće drugi put... nadajmo se!!!!!


Vozdra!!!!



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.