< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

my life

Linkovi

Laa
Kox
Deathstarsi
Marilyn Manson
Ana
Kaki
Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 07.06.2008.

Ženska... ti si se zgubila

Ovo sam si rekla prije par minuta kad sam čitala svoje pjesme. Ne znam od kuda ti svi stihovi, riječi metafore. Pffff mora da sam bila na nekoj teškoj drogi kad sam to škrabala ili je to sve refleksija mog života? Jao!!! Sve su nekak mračne, groteskene, nekak Edgar Allan Poetic. Mah ne zanima me. To je moj život , išaran slovima, riječima. Sretno sam - nesretna. Uživam u sreći, hoću reći uživam stavljajući rupe u sreću života svog. Nekako bi mi sve bilo malo prečudno da je sve superiška kao kod nekih. Ne volim ovaj svijet al ga moram prihvatiti. Možda mene svijet ne voli al me mora prihvatiti jer ima neki razlog zaš sam tu. Ne? Ajd dobro bar nisam ko Candide (lik iz Voltaireovog romana) pa da smatram da je naš svijet najbolji od svih svjetova. Sad to trenutno čitam, no o tom potom. Najjače mi je kad lik na kraju veli kao (pošto su ga razbili, ponizili itd.) :"Ako je ovaj svijet najbolji od svih svjetova, kakvi su tek onda ostali" Heh eto to ti tako dođe kada imaš dobrog učitelja koji ti tupi o lažima i maže ti oči svakojakim glupostima. Onda ti izađeš takav u džunglu zvanu svijet i kaj se dogodi? Rasčetvore te!!! Cccccc joj prosvjetiteljstvo. To sad učimo iz hrvatskog. A baš mi je fora književnost. Jedina tema gdje se mogu pošteno izfilozofirati. I da skrenula sam totalka s teme. Pa... možda jednom i objavim koju pjesmu na blogu iako su mi sve pod ključem tak da....
a niš idem sad polako. Nemam volje nizašto. Želim se malo napavat, sutra možda odem na trening ak me koljeno ne ubije prije toga i tak.....

Čitamo se !!

Vozdra!



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.