< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

my life

Linkovi

Laa
Kox
Deathstarsi
Marilyn Manson
Ana
Kaki
Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 06.06.2008.

Što je danas "lijep i sunčan" daaan!!!!!!

Što je danas lijep i sunčan daaaann!! Ne , ne fulah pjesmu. Vani je sudnji dan što se tiče vremena. Vratila sam se malo prije doma deprimirana s željom da su ukokam. Al mi se ni to neda.
Kad je nastava završila krenula sam u park naći se s Koxom i Laaom koji su bili također sličnog raspoloženja kao i ja. Dobro Laa je nekaj glumila bog te pitaj kaj..... onda smo sjedili svi na klupici onak deprimirani i žalili jedni druge. Baš lijep prizor. Tri tinejdžera sjede na klupi , obučeni u crno, našminkani crno, emotivno crni, nebo je crno.... ima netko ružičaste naočale?! Jer mislim ... ja sam svoje odavno već razbila. I tak sjedimo mi i prozbori Kox nakon duuugog vremena da je klupica na kojoj sjedimo kriva za naše raspoloženje jer širi negativnu energiju. Nakon dvadesetak minuta krepavanja u parku otišli smo na autobusni kolodvor onak mokrih stažnjica od mokre klupe te tam nastavili jadikovati. Onda mi je došao bus pa sam išla doma. Sutra opet idem u Zbk jer tak ionak imam trening pa poslje lijepo po laru u biti lara po mene pa idemo u školu na dan otvorenih vrata da joj malo pokažem školicu svoju od koje me svako jutro zaboli glava kad uđem u nju. Pffff, ah niš neda mi se više pisat ak me netko treba znate brojeve, msn, mail, adresu. U najgorem slučaju ostavite komach!! Pussa!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.