< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

my life

Linkovi

Laa
Kox
Deathstarsi
Marilyn Manson
Ana
Kaki
Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 02.06.2008.

I'm really sorry now

Trenutno se nalazim u Golubeku. Ne znam kaj bi sama sa sobom, pa sam počela pisati blog. Kako me ovo vrijeme ubija .... Ljuta sam... na sebe. Mrzim se zbog pogrešaka koje sam učinila. Ne znam što mi se događa. Loše se osjećam. Ne loše kao nije mi dobro nego emocionalno loše. Imam feeling da gubim ljude koje volim. Osjećam se poput slike koja blijedi. Postala sam agresivna , um mi se zamračio, ništa mi više nije lijepo i dobro u svemu nalazim manu, a zapravo je problem u meni. Osjećam se kao da sam se totalno izgubila. Nitkko me ne shvaća, u biti nitko niti ne pokušava ili ne želi. Gubim volju za životom. Svi me samo za nešto optužuju. Osjećam se kao posljednja budala. Sve mi je teško. Sve mi izgleda kao da nema izlaza. Žao mi je što sam neke ljude povrijedila svojim ponašanjem, ali jednostavno nisam željela. Moja "tamna" strana je prevladala. Stoga: mama, tata, Stjepko, Martina, Lara, Kox, prof. Petrač, prof. Dinka, prof. Vranić, prof. Đuga, Katja, Vanja i svi oni koje sam povrijedila - OPROSTITE MI !!! MOLIM VAS!!!! Popravit ću se!!! Sve vas jako volim i znam da ste mi prijatelji. Shvaćam da moje ponašanje nije nimalo bilo u redu. Ali nije bilo niti od nekih od vas lijepo što me nitko nije pitao što mi je , već me krenuo osuđivati, žigosati i prikeljit mi etiketu luđaka. Nitko nije pokazao zanimanje osim par ljudi i tu čak spadaju ljudi koje ne poznam dug period. Nekim ljudima koji su mi bili kao frendovi bilo baš svejedno. Baš vam hvala!!! No nema veze i nemorate se uopće više družiti samnom da vam slučajno zbog svog neobuzdanog temperamenta ne uništim ugled. pfffffffffffff Who cares..... anyway. Da što sam htjela reći... malo je dobrih ljudi kojima sam ja okružena te im želim reći da su oni nešto najbolje kaj mi se u životu dogodilo te moje najveće bogatstvo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!








| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.