Marijan M. (43)

nedjelja, 30.04.2006.

Južni Tirol

Otkrio sam još jednu lijepu destinaciju za proljetno putovanje - Južni Tirol. Ovi su krajevi poznati rvackim skijaškim turistima, a s obzirom da nisam među takvima, onda sam ljepotu ovijeh krajeva otkrio tek jednog lijepog proljetnog dana.

Dolomiti

Tko ne zna, Južni Tirol je autonomna pokrajina u Italiji, nastavlja se na alpski dio Austrije. Službeni su jezici njemački i talijanski, jerbo ima Švaba kol'ko i Talijana. Glavni grad regije je Bolzano/Bozen. Prošo sam onuda, mi smo išli u Merano.

Čega tamo ima?

Veeeelike planine...

...

Lijeeeepi dvorci...

...

Preeeekrasne ceste iznad oblaka...

...

Vinograda pun kurac...

...

Još nešto sličica ima ovđe ak se klikne.

- 15:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 26.04.2006.

32

...kiss proslavili smo ženin rođendan...party
...najviše hepi yes je naravno bila Petra jer je opet mogla puhati svjećice koje je sama izabrala u dućanu...

koliko mama ima godina?
...

23 sam imala u prošlom stoljeću
...

kaj buš ti to sad metnul na blog, da svi vide kak sam stara?
...

...s obzirom da je rođendan već prošao, zaželit ću ženici i sebi bar još 85 zajedničkih rođendana...
...ovo nam je 15 zajednički ročkas...15 najljepšijeh godina u životu...

- 22:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 25.04.2006.

Djeca s duplerice

Kćeri su danas postale cure s duplerice.
Najme kaj, na duplerici Večernjaka im je izašla veeeelika fotka uz temu o autosjedalicama.

Fotomodeli

Super su odradile posao, Josipa je cijelo vrijeme spavala, a Petra je ponosno pozirala fotoreporteru.
Morat ću ih nagraditi s bogatim honorarom.


- 10:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.04.2006.

Utrka u Poreču

Propustijo sam nedavno prvi reli prvenstva Rvacke i bilo mi žal. Zato nisam propustio prvu kružnu utrku sezone u Poreču. Imam i četrdesetak sličica u fotoalbumu.

Poreč - Honda kup

Ovaj dolje auto je ona Honda koju sam ja trebao vozit, ali je Auto klub ipak izabrao Koprivničanca Dana Horvata. Nije se baš iskazao danas u Poreču...

autoklubov auto

- 23:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 21.04.2006.

Dječja igra(lišta)

Predstavljam jedinstveni projekt s kojim je moja starija kćer Petra na neki način ušla u novinarske vode, naravno uz tatinu pomoć.

petra

Najme kaj, obišli smo većinu velikogoričkih dječjih igrališta i na njezinom smo blogu objavili analizu. S fotkicama naravno.

sve je to dječja igra

Mogli bi ovu priču možda prodat nekim lokalnim novinama, pa da si mala i nekaj zaradi.

-

- 15:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 18.04.2006.

Najte pit

Među hrpom svakakvih spamova, raznoraznih šala i pošalica te seksi mejlova, došla mi je po drugi put kolekcija slikica s pijancima. Vrijedno je objave i pažljivog promatranja...
Ovo je nešto najsmješnije, ali istovremeno i najstrašnije kaj sam ikad vidio.
Sad znam zakaj više ne pijem...

malo sam se zbluval

shit happens

pametni znaju čemu služi pojas

jebemti majstora koji je to tak prišarafil

sam se popiknul

bar se nije upišao u gaće

tak mi je nekaj toplo i mekano pod guzicom

ožednio čovjek

ajd da probamo položaj 69

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

glečte kak sam stabilan

snočke je ovde bil krevet

sam da si malo prespim

ma kakva joga, ajd probaj ovo

malo da si počešem leđa

grupnjak

fali treći

tour de veleševec

poštujte prometne znakove

šampion joga prvenstva

- 15:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 14.04.2006.

Džeguar

Ajoj, pa skroz sam zanemario autiće. Osobnu top-listu testi(si)ranih auta zadnji put objavio sam davno (31.1.), pa ondak evo danas, u pauzi između putovanja i novih familijarnih dogodovština, da se prisjetim što sam u međuvremenu ganjao po šumama i gorama i da sastavim novu top-listu.

Evo dakle Frischka Top-lista testi(si)ranih auta
(nema ocjena, nema kriterija, poredak po subjektivnom dojmu):

1. Jaguar S-Type 2.7 V6 diesel
2. Toyota Prius
3. Land Rover Discovery 2.7d V6
4. Hyundai Terracan 2.9 CRDi
5. Mazda 5 2.0 GTA

6. Opel Vectra V6 3.0 CDTI
7. Ford Fiesta ST
8. Saab 9-3 SportCombi 2.0 TiD
9. Hyundai Sonata 2.4
10. Peugeot 407 SW 2.0 HDi
11. Opel Zafira 1.9 CDTi
12. Škoda Octavia 1.9 TDI DSG
13. Volkswagen Jetta 2.0 TDI
14. Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi
15. Toyota Corolla Verso D-4D 110
16. Mazda 6 2.0i
17. Fiat Multipla 1.6 Natural Power
18. Suzuki Swift 1.3 VVT
19. Nissan Primera 2.2 dCi
20. Opel Astra karavan 1.7 CDTi


Ovi kaj su potcrtani su novi na listi. Daklem, na prvo mjesto je zasjeo Džeguar zvani Stipe.

S-Type

Pravi auto za široke narodne mase, kojem je početna vrijednost, u najslabijoj varijanti oko 48 iljada eura, a kad se uzme s izvanrednim V6 dizelskim motorom (207 konja, 230 km/h), ondak košta oko 57 iljada, a moj je koštao oko 70 iljada eura, odnosno 539 iljada kuna. Pola milje!!! Za auto od skoro pet metara, nakrcan full luksuznom opremo, to je donekle normalna lova.

Među prvih 5 nisam više mećnuo nijednog, al' još su 4 auteka ušla na top-listu.

Vectra iznad Maribora

Vectra je ušla samo zbog V6 turbodizelskog agregata, dakle slično kao i Džegi, ali ovaj ima 184 konja. Ali tu je i 400 Nm okretnog momenta, pa se s ovom Vectricom dade dobro ganjat. A i opremu je imala dobro nakrcanu, pa je koštala skoro 250 iljada kuna.

Fiesta ST

Ovaj mali plavi autić (nažalost sam izgubil sliku kak ga vozim na tri kotača) je Ford Fiesta ST. Košta oko 120 iljada kuna, ali s njim sam u pojedinim trenucima više uživao nego s ovima koji su višestruko skuplji. Nisam još sve isprobao, ali Fiesta ST zasigurno je jedan od najsportskijih malih auta. Relijaš u genima. Dvolitreni motor, 150 konja, to je samo dio priče. Ono pravo skuži se tek kad se počnu peglat zavoji. Taj se dio priče nemre ispričat. To treba probat.

Saab 9-3

Švedska Vectra, odnosno Saab 9-3 SportCombi, zauzeo je visoko mjesto na listi. Auto je poseban samim tim kaj ima jako malo Saabova po Hrvatskoj. Talijanski motor u njemu daje 150 konja, sasma dovoljno za jurit po autocesti, ali ne i za ganjanje po zavojima. Košta 339 iljada kuna. Too much.

Corolla Verso

Svega ima na top-listi, a Corolla Verso je nakon Mazde5 i Zafire treći kompaktni monovolumen sa sedam sjedala. Prava klasa za mene i moju familiju. Pozicija na listi pokazuje da Mazda i Zafira imaju prednost. Toyota ima ugled, ima tri godine garancije, ima šparan motor, košta oko 200 iljada kuna (manje od Mazde), ali ipak su mi druga dva konkurenta bolje sjela.

- 16:59 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.04.2006.

Familijarni vikend

Iza nas je lijepi familijarni vikend.
Rasporedili smo se: žena s Josipom po doma i okolici, a ja s Petrom po Gorici i okolici.

...

U subotu nam je glavni dogadžaj bila biciklijada po Zmajevoj pisti.

Oba vikend dana smo starija kćer i ja obilazili gorička dječja igrališta. Naime, pripremamo objavljivanje istraživačkog projekta o svim velikogoričkim dječjim igralištima. Prava studija. Kćer testira, ja bilježim. Vrijeme objave: za desetak dana, jer obišli smo tek trećinu.

- 11:46 - Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 07.04.2006.

Mallorca (nije samo Palma)

Nakon (pre)dugog odmora od putovanja, zbog opravdanog razloga proširenja familije, nastavljam s putopisanjem. Destination: Mallorca.

Mallorca je jedan od Balearskih otoka desno od Španjolske, a ostali su Ibiza, Menorca i Formentera. Mallorca je najveći od njih, a na njoj živi oko 800 iljada stanovnika, od toga pola u glavnom gradu Palmi.

zastava Mallorce

Do tamo sam doletio preko Beča s čarterom, pa se nisam morao, kak to obično biva, zajebavat s još jednim presjedanjem u Barci.
Odmah po izlasku s erodroma pogled mog fotića privukle su brojne vjetrenjače. Hm, pa gdje sam? U Niskozemskoj? U Nigdjezemskoj? Ma jok, na Mallorci sam. Tamo skoro svaka hacijenda ima svoju vjetrenjaču.

vjetrenjače

Mallorca je već odavno postao sinonim za masovni turizam, kao uostalom pola španjolske obale. Otok je zapravo njemačka kolonija, a bezbrojni apartmani prijeteći upozoravaju kakav turizam ne želimo na svojoj Rvackoj obali.
Osim masovnog turizma, razvijen je i elitni turizam, tu je pun kurac golf igrališta i luksuznih skupih hotela. E, to me već više privlači.
Međutim, ono zbog čega ću uvijek vrlo rado ponovo doći na Mallorcu su brojni mali gradići i sela raštrkani po cijelom otoku, a posebno po brdima na sjeverno-zapadnoj strani. Svi znaju za Palmu, ali Mallorca nije samo Palma, to su i Petra, Deia, Calvia, Andratx, Inca, Lluc, Soller, Valldemossa i bezbroj drugih malih mjesta.

brdske ceste za uživanciju

Ipak, najviše me od svega oduševljavaju ceste. Jao, koja uživancija, danima bi se mogel vozit po majorkanskim brdskim cestama. Koliko sam lud za takvom vožnjom, dokazuje što sam umjesto wellness programa, kojem se podvrgla moja grupa, izabrao ganjavelu po šumama i gorama.

pejzaž

Puno sam se vozio, pa nisam puno slikao kao inače. Ipak sam posnimio najvažniju stvar koju valja vidjet u Palmi. To je katedrala...

katedrala

Ima još nekih zanimljivih zgrada za one koji vole povijesnu arhitekturu...

nekakva stara crkva

Ima u Palmi i lijepa marina s puno 'mići brodići'...

marina

Može se hodat, vozit s autićem, ili ko pravi turist na konjskoj zapregi ili na otvorenom doubledeckeru...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A gđe ima još slika? A nema još puno, ali evo linka na slikovnicu.

- 14:38 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)