Marijan M. (43)

subota, 29.10.2005.

Budimpešta

Putešestvije po Europi nastavio sam prošlog tjedna po Mađarskoj, točnije po Budimpešti i Balatonu.
Rezultat toga je, a šta drugo negoli bogata galerija fotki.
Bil sam i prije u Budimpešti, ali ovaj put sam prvi put uspio ukomponirat u poslovne obveze trosatno razgledavanje grada uz kvalitetnog turističkog vodiča.
Budimpešta je jedan od onakvih gradova kakve najviše volim, ima rijeku i život uz rijeku. Za razliku npr. od Zagreba, koji još uvijek bježi od Save.

Dunav i mostovi

dunavski mostovi

Elizabetin most

Citadela

Još jedna stvar koja je oduševljavajuća za turiste je mjesto s kojeg puca pogled na cijeli grad. U slučaju Budimpešte to je Citadela. Osim kaj se lijepo vidi grad ispod brda, ima zanimljivih stvari i gore. Kao npr. ovi ruski topovi, koji podsjećaju na to da su Rusi prije 60 godina oslobodili grad.

ruski topovi

Ne fali naravno ni Japanaca. Na jednog europskog turista, evo njih pedeset iz Japana.

japanezeri

Arhitektura

Evo još malo arhitektonskih slika, a posebno sam ponosan na one sličice koje sam snimio u sumrak ili po mraku. Još jedan dokaz da sam ubo dobar aparat.





Noćne slike

nemam pojma koja je ovo zgrada, ali boje su super

dunavska noć

Ova zadnja fotka snimljena je kroz prozor prestižnog Spoon kafića i lounge bara na jednom od mnogobrojnih brodova na Dunavu.

Za kraj još jednom da izreklamiram svoju online slikovnicu, tko voli fotke tam ima svakakvih, čak i lijepih fotki.

- 17:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)