Marijan M. (43)

nedjelja, 21.08.2005.

Marylin vs. Minea und Severina

Muke ti isukrstove...kaj sam se namučil...traume sam doživjel...
Pita me neki tip u vezi prethodnog posta o Marylinu Mansonu da kak' ja to mislim da je gora stvar slušat Mineju, Severinu i slične nego Mansona.
I sad ja odlučio to njemu dokazat pa potražio neke tekstove od spomenutih gospođica. Ajoj meni, dok sam to čitao intelektualno sam degradirao.

1. "Sve se rodi u prirodi
Kad se ljubiš nitko ne vidi...
Hajdemo van, jedno ja znam,
Ove noći neću dati da budes sam...
Give me your heart, love me tonight,
Neću dati da budeš sam...

Vrapci, vrapci i komarci
Lete, lete, lete, lete svud oko nas...
Ljubimo se klize žmarci,
Give me your love tonight...

Imam opasne namjere,
Tebi nije lako reći ne...
Hajdemo van, jedno ja znam..."



2. "Laži me, idi, varaj me
ali ljubi me
nema tu misterije
Samo uzmi me
idi mazi me
na sve pristajem
spustila sam kriterije"


3. "Malo fali, malo fali
samo malo, samo malo
da bi srecu ugledali
malo fali, malo fali
da bi jedno drugom vjerovali"


4. "Aaa pile moje
Aaa gotovo je
Šta mi radiš, šta mi radiš
Pile moje šta mi radiš"

5. "Dobro, udala se nisam još
al' imam želju jaku
samo da je muško
ja ne trazim u jajetu dlaku"


6. "Al' inače nije loš... mislim...
nije nesto ni dobar
Al' dobro sad..."


joj, joj, nemrem više....





- 17:07 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)