Marijan M. (43)

subota, 09.07.2005.

Opće dobro

Stižu me stari grijesi...
Stigla mi na naplatu jedna neplaćena prebrza vožnja...
Nisam platio 200 čuna za neki prekršaj (2. postaja prometne policije, rješenje 9538-04), mislim da je to onomad kad sam vozio nešto sitno prek ograničenja na Jadranskom mostu.
Poslali mi s Prekršajnog suda u V. Gorici zanimljiv prijedlog. Nude mi da izaberem - platit kaznu, rad za opće dobro ili zatvor.
Inače plaćam kazne, ali ovu platil ne bum. Hm, kaj sad dalje.
Privlači me i jedno i drugo - i zatvor i rad za opće dobro.
Zamislite, tri dana u zatvoru, super šansa za insajdersku priču za novine. Problem je kaj su zatvori prenatrpani, tko zna kad bi došel na red. Problem je i to kaj bi mi ta tri dana zatvora ostala negdje ubilježena, a to ipak ne zgleda lijepo u životopisu.
Odlučit ću se, daklem, za rad za opće dobro. Tri do deset dana. Opet dobra prilika za novinsku priču. Ali i ovdje je problem tipičan za našu državu - to još uvijek ne funkcionira. Kad bi baš jako jako htio radit nešto za opće dobro, država još uvijek nema riješen sustav provođenja takvih kazni.

update 14.07.
otišao sam danas do prekršajnog suda...čovječe, ljudi u redu čekaju da se prijave za rad za opće dobro...ispast će da su hrvati najveći humanitarci, jedva čekaju da rade za opće dobro...

- 14:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)