Marijan M. (43)

petak, 27.05.2005.

My own crash test

Slikice govore više od riječi, pa evo kratki foto-story o mojem jutrošnjem crash testu jednog novog autića.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Vozio sam se jutros u 7.15 cestom prema Šćitarjevu...
Išao sam relativno sporo (70-80 km/h)....
Odjedared vidjeh Xsaru iz suprotnog smjera kako skreće na moju traku...
Pomislim: skužit će me, vratit će se...
Ma jok, ništa on ne kuži, ide dalje na mene...
Pomislim: kaj ću sad, oću li u njega, pa kud puklo da puklo...
...ili da ga probam izbjeć uz kraj ceste...
Ali jebi ga, zauzeo cijelu moju traku, a cesta uska, jebeno preuska...
Skrenuo ja...
Izbjego Xsaru i sletio u grmlje...
Bilo je to, pilotskim rječnikom, meko spuštanje...
Auto nalego na grmlje, porušio jednu šljivu, ali u globalu neće biti problem popravit...
Motor je okej, par iljada eura za limariju i vozi dalje Miško...
Čova se zaustavio i čudi se sam sebi kaj je to napravio, ja i svjedok koji se vozio iza njega čudimo se isto koji mu je kurac bio...
Zafaljivao mi čova iz Xsare kaj sam skrenuo u grabu, jer da sam ga pogodio s mojim autom od tonu i pol ne bi se dobro proveo...
Čova je iz Teslića, zidar, arbajten u Grazu...
Ajd neka mu je sa srećom...

- 13:44 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)