Marijan M. (43)

nedjelja, 20.02.2005.

Slikovna faza

Skroz mi se ne da ništa pisat' - uš'o sam u slikovnu fazu.

To uopće nije loše, s obzirom da imam na tisuće fotografija koje čekaju da ih javnost vidi, pa sam se eto danas bavio punjenjem online foto-albuma na Photobucket poslužitelju.

Ovako nešto zamislio sam si zapravo još kad sam otvorijo blog, jer sam mislijo da će mi blog biti nešto kao priručna internetska stranica. Međutim, nije baš blog stvoren za to, jer fotke previše opterećuju memoriju i usporavaju učitavanje, a ne mogu se ni lijepo složit, barem kad ih se ima tak' puno.
Zato sam danas za početak natrpo stotinjak fotki na svoj online foto album. Kao i uvijek kad sam ja u pitanju, ima za svakog ponešto - dva ovogodišnja relija u Monte Carlu i Švedskoj, slikice s nekih lanjskih putovanja (italija, francuska, španjolska), za domoljube slikice đakovačke katedrale...

Evo par reklamnih sličica, za poticaj da krenete na virtualno putovanje.



- 23:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)