Marijan M. (43)

utorak, 01.02.2005.

Muke ti ježove

Problemi koji su se ovih dana događali na Blogu.hr, a radi toga i na mojem blogu, još jedan su dokaz da je papir još uvijek najpouzdaniji način zapisivanja i čuvanja podataka. Preznojio sam se ovih dana, sama pomisao da sam možda tri mjeseca bezveze mlatio po tastaturi izluđivala me, iako sam zapravo bio sto posto uvjeren da će Dario i ekipa srediti stvar i vratiti nam Blog.hr još bolji i jači nego prije.
Jutros sam sat vremena potrošio da vratim desetak postova koji su nestali. Srećom sam ih imo spremljene na par mjesta, pa nije bilo problema, osim bezveznog utroška vremena. Na poslu sam, pa slike nemam vremena ponovo utovarit, budem poslije.
Baš sam skupio lijepih sličica po Monte Carlu i okolici, najradije bih sve pokazao ljudima, ali upozorava me žena da mi se zbog hrpe prevelikih slika blog ionako presporo učitava. Priznajem, malo sam pretjero s vel'kim slikama, morat ću preispitat politiku objavljivanja fotografija.

- 09:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)