Marijan M. (43)

srijeda, 05.01.2005.

101

Image Hosted by ImageShack.us

Džabalebarim cijel dan po doma, zapravo igram se sa kćeri, obavljam neke sitnice, čitam novine, izležavam se i debljam. Opet sam prešo stotku, točnije imam 101 kilu žive vage.
Sad ću se opet morat izgovarat s poslovicom 'nije pravo muško tko nema sto kila'. A nije mi baš svejedno. Jes' da se još uvijek jako dobro osjećam s tom kilažom, ali prema nekakvim tablicama koje uspoređuju visinu (190 cm) i kilažu spadam u one koji imaju previše kila.
I prije pet godina sam se ovako usvinjio, ali čim sam se primio sporta, bez problema sam se spustio na 85 kila. Dokazao sam tada da se i s prekomjernom prehranom, dakle bez ikakve dijete, lako može spustit kilaža, pa sam se u međuvremenu pravio pametan i svima savjetovao da je umjesto dijetne prehrane pravo rješenje - vježba, vježba i samo tjelovježba.
Hm, sad sam opet na 101 i sve to moram primijenit na sebi. Pitanje je samo kako se natjerat na fizičku aktivnost kad je lakše izležavat se na kauču, sjedit u blagovaonici i žderat ili vozit se u autu i odmarat dupe od npr. hodanja na Sljeme ili vrtenja krugova na Orbitreku.

- 19:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)