Marijan M. (43)

subota, 01.01.2005.

Prvi prvi

Nikad nisam bio previše oduševljen sa slavljenjem prelazaka s 31.12. na 1.1., jer zadnjih desetak godina, otkad radim to što radim, većinom mi je 1.1. bio obični radni dan. Ni protekla novogodišnja noć, iako su provod i društvo bili dobri, nije mi baš nešto podigla razinu adrenalina. Jedino što me razveselilo bilo je gledanje kćeri kako uživa u vatrometu. Jedino zbog nje volio bih svaki tjedan organizirat jednu 'novogodišnju noć.
Za razliku od prijašnjih godina, potrefila su me tri slobodna dana, pa ću ovo razdoblje pamtiti najviše po izležavanju, spavanju, druženju sa kćeri i ženom, prežderavanju s familijom i kumovima, a nakon svega slijedi u ponedjeljak obični radni dan kao i mnogi prije toga.
...
Inače, u ovo doba svi nešto sumiraju dogodovštine iz 2004. i najavljuju kaj će nas čeka u 2005. Meni se to baš i ne da, jer u oba moja poslovna sektora i u privatnom životu bilo je toliko toga da bi predugo trajalo. Mogu samo zaključit da je 2004. bila uspješna i zadovoljavajuća, a potrudit ćemo se da 2005. bude još bolja.
...
Za danas valja jedino spomenuti da u Sloveniji stupa na snagu novi Zakon o sigurnosti prometa, s povećanim novčanim kaznama (slično kao i kod nas). Za nas vozače iz Hrvatske to je također jako bitno jer mnogo je onih koji su imali neugodne susrete sa slovenskim policajcima, bez obzira jesu li ili nisu nešto skrivili. Meni je jednom plaćenih 1000 kuna na autocesti Kranj - Ljubljana bilo dosta, odonda pazim, a sad ću još više, jer slutim da bi povećane kazne mogle biti motiv za još veću 'ljubav' slovenskih policajaca prema Hrvatima.

- 23:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)