nedjelja, 30.07.2006.

mArIhUaNa

Možda je prošao život cijeli
Od onoga dana kad smo se sreli
Kad ugledah oči plave
I kosu poput pokošene trave
Ah, pomislih lijepa je ona
I nečuj zvuk zvona
Što je smrt zove polako
A da sam znao,vječno bi plakao
Ruku mi pruža kao da pita
Voliš li rijeku,polja I žita
I pružih ruku,ruci što drhti
Pruženih ruku vapaju smrti
I tad shvatim pred kim stojim
Pred onim što stoji u snovima mojim
A ona provodi blijeda dane u
Zanosu marihuane
Htjela je ljubavlju utopiti drogu
Jer što je ona skrivila bogu
Zvala je mjesec izvijezde da joj sude
Htjela je da voli I voljena bude
Uzalud bijahu svi dani moji
Umrjehu te oči plave boje
Proklinjem odlazak onoga dana
I zla što nosi marihuana
Ana djevojka lijepe kose
Imena što ga mnoge cure nose.
Otiđoh idućeg dana
Tamo gdje počiva Ana
Na njezinom grobu zaplakah prvi
I riječi ispisah kapima krvi
Umrla je u svitanje dana
Bilia je lijepa, I zvala se Ana
A, znala je da narkomani kratko žive
I da se kratko snovima dive
Voljela je bosti žile I vene
Voljela je mnoge a možda I MENE ………………

- 16:39 - Tvoje rijeci ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Designed by: Nlo©