Forum ljubav - Lijepe djevojke

četvrtak , 20.12.2018.

Ljubav










Click here: Forum ljubav






I to je najviše što možete da učinite za njih Ima u žena svakakvih. I ne bih zurio sa pitanjima... Cette guilde base familial consiste ŕ combattre ensemble contre l'ennemi.



forum ljubav

Drugarstvo i prijateljstvo nisu isto jer prvo pociva na zajednickim interesovanjima, a drugo na iskrenosti i otvorenosti. Posebno ne govorimo o mom odnosu sa nekim pa da mi ti savjetom o razgovoru pomogneš Što se poslednjeg tiče o brkanju lončića mogu da se složim,no momci ko momci kad nisu svi dobri i pošteni i kad im je do samo do seksa znaju ko' što umiju da smute i najbistriju. Napravila sam razliku izmedju seksa i vodjenja ljubavi,i pravim razliku izmedju nečeg divljeg i nježnijeg čak i kad se ljudi vole i makar se sve to na isto svodilo.



forum ljubav

Forum - Drugarstvo i prijateljstvo nisu isto jer prvo pociva na zajednickim interesovanjima, a drugo na iskrenosti i otvorenosti.



forum ljubav

Da ti iskreno kazem, najbolji je sex kad ugasim mozak, i da ti jos iskrenije kazem, ne mislim na ljubav tokom sexa, niti se opterecujem dal me voli, koliko me voli, a nemam ni kad Da sam i inace nesigurna u nas odnos, vjerovatno bih i tokom sexa razmisljala o tome.. Kad se vec seksas, treba da se opustis i da ti bude lijepo, a ako te opterecuju pitanja ljubavi tokom sexa i kojekakva moralna pitanja, treba da pricas sa partnerom o vasem odnosu. I zene ne brkaju loncice zbog svoje krhkosti, vec zato sto nemaju muda da pitaju konkretno na cemu su, nego nesto mastaju i tumace sa svojim drugaricama na kafi. Nedostatak komunikacije je tu kriv, nista drugoBravo!!! Sent from my Kauč using Daljinski Pa dobro,svako se vodi svojim potrebama i osećajima i ne moraju biti svakom isti. Trenutak kad počinje to divlje,po meni,gasi onu nježnu duševnu nit pa se poživotinjčimo i tad je čista strast koja se u slučaju da nema ljubavi kod jedno ili dvoje u glavi pomiješa sa ljubavlju,bolje reći da se većinom dešava da žene zbog krhkosti i potrebe za ljubavlju muškarčevu tjelesnu strast pobrkaju sa istom jer ih on strasno ljubi i uzima. Ali nevezano za to hoću reći da taj divlji trenutak strasti kad se ljudi vole traje tako malo poživotinjčen dok se tijela ne umire i u svoj nježnosti duševna nit ne vrati i ponovo ih veže. Liše ovoga po meni, poštujem to tvoje. >A;0B> A0 GT-I9070Vidim da si dobra i nježna osoba i žao mi je što moram da ti ja otvorim oči, ali ovo nije meksička serija. Imaš neke iskrivljene iluzije o samom tom činu. Misliš da to mora uvijek da bude najnježnije, na čaršavu posutom laticama, sa prigušenim svijetlom i polupopijenim šampanjcem, na kojem se vidi odraz svijeća koje upotpunjuju tu romantičnu sliku. Dakle, čim se malo rasplamsaju strasti, to postaje životinjsko i uopšte ispada iz definicije vođenja ljubavi? Vjerujem da bi Televisa bila zainteresovana za tvoje rukopise, pa im pošalji nešto. Po strani toga što sam dobra i nežna meksikanka,živim u telenoveli i vodim ljubav na latice pa sam nerazumljiva vjerujem na osnovu onoga sto vidim u svakodnevnici pa i medju vašim odgovorima da je potreba za seksom i uživanjem u istom ispred ljubavi i to je sve sto sam htjela da kažem. Kikimora, vjerujem da je tebi lijepo,slažu se evo momci,ali da ja tebi iskreno kažem niko nije pomenuo opterećivanje. Posebno ne govorimo o mom odnosu sa nekim pa da mi ti savjetom o razgovoru pomogneš Što se poslednjeg tiče o brkanju lončića mogu da se složim,no momci ko momci kad nisu svi dobri i pošteni i kad im je do samo do seksa znaju ko' što umiju da smute i najbistriju. Da ti se to ne desi pa ćemo lako. >A;0B> A0 GT-I9070 ne moze niko nikog da smuti. Svaka zeli, samo neke posle kukaju. Ima u žena svakakvih. Nemam što da ti praštam i ti kad nešto misliš ne ustručavaj se. Neka svako naziva stvari po svom osjećaju i potrebama,ja nemam ništa protiv. Ono što sam htjela da kažem jeste,da ponovim, da su odnosi danas svedeni puno više na taj čin i ako nam je ljubav najpotrebnija. Napravila sam razliku izmedju seksa i vodjenja ljubavi,i pravim razliku izmedju nečeg divljeg i nježnijeg čak i kad se ljudi vole i makar se sve to na isto svodilo. Trenutak kad se podivlja ne mogu da doživljavam sa posebno duševnim finesama već prije sa duševnom čistom strašću. To ne moraju biti isti doživljaji i kod nekog drugog i to ne znači da je jedno od nas mudro a drugo van pameti zato imam poštovanje za neistomišljenike. >A;0B> A0 GT-I9070 Kad bi vas prevario a bi sigurno sa nekom koja posjeduje idealne dimenzije i koja je mnogo privlacnija od vas, a koju ipak ne voli........ U drugoj situaciji vi biste bili TA privilegovana koja će da mu pere, čisti i riba..... I ne prave razliku od tih želja umišljenosti i realnog stanja vrlo niskog stadijuma svijesti. Tako da je nekorektno i očekivati od njih da shvate situaciju. Samo im treba potvrdno klimat glavom za sve što pričaju. I to je najviše što možete da učinite za njih Ima u žena svakakvih. Nemam što da ti praštam i ti kad nešto misliš ne ustručavaj se. Neka svako naziva stvari po svom osjećaju i potrebama,ja nemam ništa protiv. Ono što sam htjela da kažem jeste,da ponovim, da su odnosi danas svedeni puno više na taj čin i ako nam je ljubav najpotrebnija. Napravila sam razliku izmedju seksa i vodjenja ljubavi,i pravim razliku izmedju nečeg divljeg i nježnijeg čak i kad se ljudi vole i makar se sve to na isto svodilo. Trenutak kad se podivlja ne mogu da doživljavam sa posebno duševnim finesama već prije sa duševnom čistom strašću. To ne moraju biti isti doživljaji i kod nekog drugog i to ne znači da je jedno od nas mudro a drugo van pameti zato imam poštovanje za neistomišljenike. >A;0B> A0 GT-I9070ja isto mislim da ta njeznost i divljastvo nemaju veze sa tim voli li on djevojku ili ne. Odkako sam se vjerila i pocela da zivim sa vjerenikom, nase vodjenje ljubavi je dobilo svoj kontinuitet u 4-5 puta nedjeljno. Prije toga sam se trudila da gospodjicu drzimo u snazi i funkciji u odnosu na mogucnost gledanja sto je bilo svaki 5. Vodjenje ljubavi zahtijeva sveukupnu upucenost duse i tijela u taj cin, tako da mi pojedini odgovori izgledaju kao promasen tekst na temu. Isto tako pojedinci su ispravno rekli da vodjenje ljubavi i seks-kres kombinacije nisu isto i ne vjerujem da se ubrajaju u ovaj topic. Za vodjenje ljubavi treba znati da se povezes sa partnerom na svim nivoima. Nekada su postojali ljubavnici koji su svoj poziv stitili poput vitezova koji cuvaju svoje oruzje i oklop, silinom vjestina koje imaju. Ono sto danas zovu ljubavnicima..



Beskrajna ljubav - 54. epizoda
Kasnije se moze ispostaviti kontra situacija.... Nous somme sur les serveurs culte de la rive noir conseille des ombres et la croisade écarlate coter horde. Liše ovoga po meni, poštujem to tvoje. Napravila sam razliku izmedju seksa i vodjenja ljubavi,i pravim razliku izmedju nečeg divljeg i nježnijeg čak i kad se ljudi vole i makar se sve to na isto svodilo. Nemam što da ti praštam i ti kad nešto misliš ne ustručavaj se. Trenutak kad se podivlja ne mogu da doživljavam sa posebno duševnim finesama već prije sa duševnom čistom strašću. Deux roster pvp plus sauvage arčne et bg en 3 évent plus deux évent aléa sur d'autre jeu ou hf guilde ou pve ancien raid, nouveau, farming ou qt ect... Cette guilde base familial consiste ŕ combattre ensemble contre l'ennemi. I to je najviše što možete da učinite za njih Ima u žena svakakvih. Neki drugi znaci su... I danas kad se setnemo samo mi se javio sa cao i to je sva nasa prica.

[Skrivena kamera na plaži|Online Dating Ukraine Member Login|Vrtuljak ljubavi bih]






Oznake: ljubav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.