Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


četvrtak, 16.03.2006.

15 mojih godina…(post posvećen mojoj boljoj polovici i meni)…

Evo,00:08 je i za x sekundi postajem petnaestogodišnjakinja…Da,tih jebenih 15…
Iako,volim postojati starija…Život mi se čini nekako neposredniji…

Petnaest pretrčanih staza
Petnaest ludih maštarija
Petnaest mojih godina

Petnaest ludih izlazaka
Petnaest mojih zaljubljenih pogleda
Petnaest mojih godina

Petnaest najboljih prijatelja
Petnaest veselih osmjeha
Petnaest mojih godina

Bezbroj mojih radosti i usklika
Bezbroj mojih ludorija i nestašluka
i jedno isto čisto plavo nebo
moga djetinjstva…


I?Da napokon nešto očekujem od svoga života?!Nemoguće…Jer on (pogotovo ovih dana) nije nikakav…Mislima nisam ovdje nego u sjećanjima…vrtim film unatrag…u neka razdoblja…
«Ljudi veoma rano spoznaju smisao svog života.Možda baš stoga tako rano odustaju.No takav je svijet.»-kaže Coelho u Alkemičaru…ma jebeš to…iako je žalosno istinito…

Da napokon napišem nešto čime ćete shvatiti naslov «bolja polovica» i moje jadno raspoloženje ovih dana…Da,danas mi je 15…Al šta će mi veselje današnjeg dana kad najbolji putnik u mom životu-moj najbolji frend leži u nekoj skućenoj prostoriji na intezivnoj njezi,uz neke starce,s ugruškom u plućima,trombozom krvnih žila,infuzijom i jebenom boli…
A još je gore kad,stiščući svake minute mobitel u ruci,znate da ga ne možete nazvati jer mob jedva da ima (rijetko mu je dozvoljen) i znate da ćete se opet slomiti…
E to je žalosno…neki dio mene umire…i jedino što potiče su…suze… i koliko god «dinamičnijih» pjesma slušala za bolje raspoloženje (ipak,hvala Ramonesima i Coldplayu:)
ništa ne pomaže…

Bit će bolje…valjda shvaćam da optimizam ipak opravdano postoji…

I za kraj Lux-u od njegove jedne i jedine,rockerice…(kad dođeš doma i pročitaš,nadam se da će ti uljepšati dan!:) :
«Nemoj,nemoj zaspati prijatelju,dug je put pred nama.Nemoj,nemoj gubiti nadu u srcu,mada smo imali snove,propale snove i ranjena srca.Boljelo nas je pronalaženje vremena…
Možda si obeshrabren i bez nade,al' ovo ti želim reći: Molim te,vjeruj!Nije svaki poziv neodgovoren,nije svaki gubitak nenadoknađen,ne prestaje svaka zvijezda javljati dolazak jutra nakon mračne noći,ne slama si svaki san krila drage voljene,ne ostaje svako tjeme bez tla iz kojeg raste,ne prolazi svaka pjesma kroz nečije uši a da ne zastane u njegovu srcu.
Iako nam život nastavlja lomiti snove i naši gubici ne mogu biti nenadoknađeni,nada nastavlja borbu…»


and...samo još ovo...:

When the day is long and the night, the night is yours alone,
When you're sure you've had enough of this life, well hang on
Don't let yourself go, 'cause everybody cries and everybody hurts sometimes

Sometimes everything is wrong. Now it's time to sing along
When your day is night alone, (hold on, hold on)
If you feel like letting go, (hold on)
When you think you've had too much of this life, well hang on

'Cause everybody hurts. Take comfort in your friends
Everybody hurts. Don't throw your hand. Oh, no. Don't throw your hand
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone

If you're on your own in this life, the days and nights are long,
When you think you've had too much of this life to hang on

Well, everybody hurts sometimes,
Everybody cries. And everybody hurts sometimes
And everybody hurts sometimes. So, hold on, hold on
Hold on, hold on, hold on, hold on, hold on, hold on
Everybody hurts. You are not alone

Pusa (i hvala na najljepšem rođendanskom daru,iako si ga raspakirao:)



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (17) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>