Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


subota, 29.10.2005.

Vrime prolazi...

taj dalmatinski sam pokupia od TBF-a tak da se ne cudite...
btw,pocetkom prosinca je TBF u maloj dvorani Doma sportova pa se pripremam...:)

sta se dogada kod mene:
-Bija mi je Deny u sridu u Zg-u i nisam mogla propustit taj dolazak (pa ipak dolazi 1 u 2-3 miseca).Nasli smo se kod Levisa na trgu,pa smo setali Tkalcicevom,bili na cugi i spustili se do Mimare gdje smo proveli dobrih sat vremena (u detalje necu:),vec mi je dovoljno sta su neki frikovi buljili u nas:).I onda je mora otic na neku predstavu u Gavelu s ostatkom razreda al smo nas dvoje ipak ostali jos vanka,ispred Gavele...Opet necu u detalje:) al ljudi moji,ja sam se rasplakala na kraju (da,ko u sapunici!:)).Ne znam koj mi je kurac bio (nikad nisam ni pomisljala da cu se rasplakat zbog nekog frika)...
A najbolje od svaega,ne znam otkud mi te suze jer ja njega bas i ne volin,mislim ono,ljetna ljubav,nije to neka teska zaljubljenost...
ma nema veze,necu opet filozofirat...
I krenuo me tjesit dok ga nisam ugurala kroz ta vrata (e da ste to vidjeli!) i dok ga ljutita raska nije poslala na ono crveno sjedalo...
I ja otisla jer sam kasnila na engleski...
A,zajebano je to sve...

-svi mi nes seru kak sam u zadnje vrime smravila (profa kaze da sam ko treska,stara me pitala dal bljujem poslije jela...),a ja se zapravo udebljala...51 kg...
al danas fakat pogledam,49...
ma nije to nis strasno,kaj svi pizde?!

nis,idem radit rucak i spremat se za klizanje s crnom i flower power...
jedva cekam!
bye...



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (5) | moj život ne ide na papir | # |

utorak, 25.10.2005.

Hey people!

Danas mi dolazi dragi u Zg,idu u Gavelu na neku predstavu i zbegat ce da se vidi samnom (ak ce mene stara pustit u grad...) i odosmo do Mimare...
Inace,kod mene nema nis novog,komentare vam SVIMA ostavim prek vikenda a u cetvrtak naletite jer ce bit one davnih dana obecane fotke ...



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (8) | moj život ne ide na papir | # |

utorak, 18.10.2005.

Morri is alive!!!!!!!!:)

The End

This is the end, Beautiful friend
This is the end, My only friend, the end
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be, So limitless and free
Desperately in need...of some...stranger's hand
In a...desperate land
Lost in a Roman...wilderness of pain
And all the children are insane, All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah
There's danger on the edge of town
Ride the King's highway, baby
Weird scenes inside the gold mine
Ride the highway west, baby
Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake is long, seven miles
Ride the snake...he's old, and his skin is cold
The west is the best, The west is the best
Get here, and we'll do the rest
The blue bus is callin' us, The blue bus is callin' us
Driver, where you taken' us
The killer awoke before dawn, he put his boots on
He took a face from the ancient gallery
And he walked on down the hall
He went into the room where his sister lived, and...then he
Paid a visit to his brother, and then he
He walked on down the hall, and
And he came to a door...and he looked inside
Father, yes son, I want to kill you
Mother...I want to...fuck you
C'mon baby, take a chance with us X3
And meet me at the back of the blue bus
Doin' a blue rock, On a blue bus
Doin' a blue rock, C'mon, yeah
Kill, kill, kill, kill, kill, kill
This is the end, Beautiful friend
This is the end, My only friend, the end
It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die
This is the end

Image Hosted by ImageShack.us



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (19) | moj život ne ide na papir | # |

nedjelja, 16.10.2005.

Sk8 is gr8!

Evo,vratila se iz grada prije neka 3 h...Propustila sam prvo klizanje ove sezone al ajd,nema veze,i ovak sam se ludo zabavila.
Isli smo nas 9-5 frendica (und ich),cura iz drugog razreda,frend i njegov frend.
Prvo smo otisli do onog nekog kafica kod "Europe" (nes s B),ugl.gdje se skupljaju sminkici (nis me ne pitajte!) i crna lepotica i ja smo tam dobile rogove!Blazena nasa Mocvara (u koju se jos ne usudimo uc:). Onda smo krenuli prema Mimari (usput smo stali kod B. i bivseg Kavkaza da slikam lepoticu).I naravno prema Mimari da gledamo ona cuda od dece.Bila su samo neka 3 starija koji bas i nisu maheri pa smo se pokupili.
I kad na semaforu kod Mimare cekamo zeleno,neka 4 frika do nas-izgledaju ko skinjare.i ono,bulji jedan u mene,ja u njega,jer jebiga,poznat mi odnekud.I odu oni,kad taj nesto frendovima i okrecu se,okrecem se ja.Upali se zeleno i ja napravim 4 koraka i stanem (na sred pjesackog) i ono,jebote pa to je Medo (al ono nesigurna).i kazem lepotici,kad se ona zadere "MEDOOOOOOOOOOO!!!" a tip se okrene i "Kaj je?!".I mi vudrene odemo (zbog ostale ekipe).
Jebiga,kak me frik odmah prepozno (pa ok,nisam se bas tolko promjenila u zadnje 2 god).A ja njega jedva.
Ah da,ne znate ko je Medo…to je jedan sk8er koji je prije 2 god ljetovao samnom u V.Losinju.Ono,bio je cackalica (cak je i obozavo grist te mutave cackalice),dobar ko…ma najludi,najbolji tamo.ono fakat je bio legenda i s njim sam se nekak najbolje nasla (izuzetak-decko s kojim sam bila tad).Ono,sk8er,ista mjuza,zajebancija…I kad sam ga danas vidjela,skoro sam pala u nesvijest.zdebljo se,stavio nausnicu na uho,e full se promjenio-izgelda ko teski skin.brijem da je jos "faca" kod Mimare (ak neki sk8er naleti tu vjerovatno ce znat o kome pricam) al ono,potpuno je drugacija osoba.
Kak se ljudi mogu tolko promjenit u 2 godine?!

Kad sam vec kod te furke,malo cu o sk8anju.
U tu-sk8ersku fazu sam usla prije brijem,2,5 god.mislim nisam ja sk8ala neg ono,svi su u kvartu to rebali i mi se,klinke,zaludile tim.Suze nisam ni nosila neg sam visila u tim sk8ericama (Vansice,Emerica i Globice-jos ih sve imam…),onak,taj stil i to…cak sam i Tony Hawka igrala dan i noc.al eto,opravila sam se…(iako ne od slatkih sk8era:)
2 frenda se jos sk8aju,evo bas sam ih prekjucer fotkala i jos mi je to ovak fora.u 6. mjesecu radim fotke s njima (i jos,ko se nade) na Jarunu,kod Mimare i u Samoboru pa mozda i napravim neki albumcic…

Eto to bi bilo to,ostavljajte komentare kak vam se svida taj sport,sk8eri,sk8erice (iako ih nema bas puno…)...
A za sad:

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

e i obavezno u videoteci posudite jedan stariji njemacki film,SUNCANA STRANA ULICE!film je zakon...

i kako bi zbedirani Nikon rekao- PEACE!:)



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (7) | moj život ne ide na papir | # |

utorak, 11.10.2005.

Ovo ludo stoljece!

Fakat je ludo...u 4 dana pokupila 5 iz kontraca iz kemije,njemackog,zadke iz engleskog,iz matise,lektire...ma ludnica...ne mre bit bolje!
Pitate se zasto ovaj naslov?!pa eto,dogaduju se neke lude stvari-pol razreda na veliko (i na malo) pljuga,decko iz razreda ce na svom rockasu nudit frule i tabletice...ma jebote,ovo je sve lude i lude...
U Teen-u pod problemima:
1."Doktorice imam velik problem.Imam 13 godina i spavala sam s deckom bez zastite.Poslije mi je rekao da je HIV pozitivan i brijem da sam se zarazila.Mozete li mi pomoci?"
2."Imam 14 god i decka od 25.Spavali smo zajedno i dogodio mi se jedan mali problem - trudna sam.Sta da napravim?"
e pa STA JE OVOJ MLADEZI????????!!!!!!!!!!!!!!!!

Frend (stripomanijak) me tak izivciro danas (i jucer,i u petak...).Shvacam ja da je nesretno zaljubljen al jebiga,ubi me vise s tim glupostima!Nadam se da ce sutra bit bolje?????!!!!!:)

Stari od tog "zivcanog" :)) frenda ce mi jeftinije nabavit - Image Hosted by ImageShack.us
DANKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E u subotu pocinje klizanje!Jupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E zahvaljujem na 13 komentara,nek ih je sve vise:)!
Svima cu ostavit kom prek vikenda jer fakat ne stignem tijekom tjedna.Budite mi pozdravljeni!:)

I ovim prilikom zelim svom 2.best frendu cestitati 17.rodendan!!!!!!!!!!!!!
Bruno,HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sretno ti bilo u ovoj jednoj godini do slobode-punoljetnosti:)!



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (6) | moj život ne ide na papir | # |

srijeda, 05.10.2005.

I tako to...

Ovak,u skoli je ludnica ovih dana...svi se "pale" na neku foru - padanje u nesvijest (na silu).onak,cucnes se i jako dises 30 sekundi,dignes se brzo,naslonis na zid i neko te stisne iznad grudi (:)) i padas...budenje jedino ako te neko 3-4 puta osamari.i poslije si u transu,spava ti se,vrti al prezivis...ugl.ak imate neki kontrac ili ispitivanje (mukotrpno) ali ovak nije preporucljivo jer mozete zavrsit na hitnoj.
Evo dosla s prvog vjerica (krizma) i jos se oporavljam-kako je i sam svec.rekao
- "Mi smo najstrozi svecenici u cijelom Zagrebu!" ...ne cudi me...
Ak slucajno dospijete do zupe u Stenjevcu- BEGAJTE!!!!!!!

Btw,best frend mi je otvorio blog Lux pa skicnite (ne obazirite se na onu mjuzu dolje):).

evo nekih fotki (bas sam ih nasla na frendovom kompu)- od prije 2 godine na Sljemenu - tecaj modelarstva:

najludi frik kojeg sam ikad upoznala (i s najboljom majicom!)-Cezare legendo!!!!-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i frendica (pri ispaljivanju raketa!)-paznja-prije 2 godine!:))-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ovo smo svi ( e bio je ludnica provod)-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (14) | moj život ne ide na papir | # |

subota, 01.10.2005.

Sritno dite

Jučer sam bila u gradu i naletila na Red Bull MARKET PLACE RACE II
Image Hosted by ImageShack.us
pa sam trgu provela dobrih sat vremena.Frikovi su zakon.
Prije toga izlazim ja iz Shoe-be-doa i evo ti,ni manje,ni više neg Ciganovića.
Ljudi moji,on uzivo izgleda jos gore nego na telki (pa si onda mozete zamisliti…),a tek kad sam mu cula onaj glasić…e da je frendica bila samnom,brijem da bi dosla do njega i svojom snagom ga u…onu stvar…
Joj,odvratan je…znam da svatko ima svoj ukus al ovo je bolesno pretjerivanje "Ovako bi trebao izgledati savrsen muskarac!Cak sam vidio da se dosta muskaraca fura na mene,jer ja sam jednostavno super.Daj nadi sto je na meni krivo?!Toga jednostavno nema." (razgovor s novinarkom)…

I dodem doma i brzo na HRT 2- SRETNO DIJETE!
Image Hosted by ImageShack.us
Kad se moja stara totalka otkacila i zapalila na Azru,Prljavce,Haustor,Film…(unatoc jakoj prehladi).
E nisam mogla vjerovat,pa zna sve pjesme napamet…
Ugl.,film…
najbolji mi je dio bio kad je iza onih prizora ispred Zvecke i Kavkaza rekao:
"Nitko u to doba nije fermao ljude s lovom!"
i dio s atkovima onog golmana (gol-man) - "To je sasvim vezano uz sport!" :)
I eto,posto citam i Tribusona ("Trava i korov") gdje u svojoj autobiografiji iznosi isto price o tom dobu i zaludenosti rock-punk svijetom…sva sam u tom filmu (rockerskom of course)…

btw,gramofon mi RADIIIII!!!!!!!!!Jeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

i za kraj,za moju frendicu crnu lepoticu (iako kaze da ih ne voli al ludi za njihovim pjesmama:)) i moju mamu:

Prljavo kazalište-Sretno dijete

Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sam svarno sretno dijete x4

Ja sam odrastao
uz predivne vojne parade
uz studentske demonstracije
izgubio sam sliku iz legitimacije

Ja sam stvarno sretno dijete x4

Ja sam odrastao
uz ratne filmove u boji
uz česte tučnjave u školi
uz narodne pjesme pune boli

Ja sam stvarno sretno dijete x4

Sretno dijete x6


Prljavo kazalište-Mi plešemo

I zato sto sam tako mlad, sto sam tako mladI zato sto ne mogu s tobom drugacijeI zato sto nemamo kamo, sto nemamoI zato sto nemamo love za skupe provode.Mi plesemo cijeli dan i noc..Mi plesemo cijeli dan i noc..



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (12) | moj život ne ide na papir | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>