Marilyn Manson 1

01.04.2006., subota

moje frendice

moje naj frendice su twiggy(cura) i barbara.
Twiggy je dobila nadimak po bivšem članu mansonovog benda.
Moj nadimak, zapravo 2. ime je Dita Von Teese. Nadimak sam dobila po ženi marilyna mansona.
zato što je manson za mene najljepši i najzgodniji dečko (zapravo muškarac) na svijetu. sve bih dala da se mjenjam sa ditom. Ja i twiggy se volimo uvjeravati kako će nam manson jednog dana biti super frend/ljubavnik.
Inaće nas tri smo poremećene i bolesne. 3. stvari koje obožavamo i o kojima stalno pričamo su : 1.manson 2.lazanje 3.lova!
užasno smo sebične (za nas je to pozitivna osobina).
pokušavamo osnovati neki bend, ali problem je što ni jedna od nas ne zna ništa svirati, a to bi trebao biti punk/rock/heavy metal bend. naš učitelj (onaj koji nam posuđuje dvd-ove od ac/dc-a), nadimak mu je englez, nam je predložio da sve tri pjevamo( na matrice). to je ok ideja, ali ih je užasno teško nabaviti. ako ih netko ima ili zna gdje ih možemo besplatno skinuti pliz javite se!
bend bi se trebao zvati MOTHERFUCKERS. ali još nismo 100% sigurni.
ako imate ideja kako bi mogle osnovati bend ( s obzirom da ne znamo ništa svirati) recite nam.
želim bend! svaki dan gledam dvd-ove od metallice i ta sranja i sanjam da ću ja jednog dana imati takoav dvd! ne znam što da vam još kažem o nama.....
e da! tražimo dečke! jedini uvjet je da moraju biti metalci (bilo bi super da preziru kršćanstvo i da su ateisti). Pošto živimo u selu. Takvih osoba nema. Mi smo jedine.
Zapravo mi još javno nismo rekle da smo ateisti. tek prije par mjeseci smo pobjedli strah na na glas (u školi) kažemo ime ''marilyn manson''. žalosno zar ne? tako vam je to na selu....
- 15:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sranje

Linkovi

Great big white world

In space the stars are no nearer
They just glitter like a morgue
And I dreamed I was a spaceman
Burned like a moth in a flame
And our world was so fucking gone

But I'm not attached to you now
Nothing heals and nothing grows

Because it's a great big white world and we are drained of our colors
We used to love ourselves, we used to love another
All my stiches itch
My 's low, I wish you were queen just for today
In a world so white what else could I say?

And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother marry miscarry
And we pray just like insects
The world is so ugly now

Because it's a great big white world and we are drained of our colors