Ovaj tjedan mi uopće nije dobro počea >.< , nakon višetjednog učenja pao sam mikroekonomiju i onda kao šlag na kraju ispada da je i ovaj tjedan bila zadnja epizoda Durarara!! x2 , Death Parade i Parasyte :(

A moram da se i požalim na svoj retardirani faks i one budale šta rade raspored! Napravili su rupe između predavanja po 2-3 a nekad i 4 sata , a u stan mi se ne isplati ići jer sam na drugoj strani Zagreba. A tko normalan može biti na kavi sve te sate i još sa studentskim budžetom.

A šta se tiče učenja japanskog i tamo sam u zaostatku jer ispada da nam je profesorica slala sažetke šta trebamo učiti na mail (meni nije). I uvik na satu svi su bili napredniji od mene i meni je bilo čudno i pitao sam se šta nije u redu sa mnom zar sam stvarno tako glup. I kada je profesorica otkrila da meni nekom greškom nije poslala sažetke, ispričala se i poslala. Izgleda da su oni vježbali i učili više od tridesetak slova od hiragane.
Sada to nekako moram sam nadoknadit s pretrpanim rasporedom faksa i nadolazećih kolokvija

Izgleda da ovo ljeto neću raditi jer možda budem imao neke predmete za jesenski rok a to ne želim.
Inače sam do sada već zadnjih 3-4 godine uvijek radio u autokampu kao portir ili tehnički djelatnik i uvijek je bilo zanimljivo.
Ima toliko puno ljudi u tom kampu em koji rade em koji su tu kao turisti i svi su zanimljivi i onda kako sezona prilazi kraju sve se te zanimljive priče i događaji spoje u jedno. Ne znam kako da to preciznije objasnim ali nešto kao tipa u Durarara xD

Veselim se Travnju jer dolazi nešto što sam puno vremena čekao: Onepunch Man i Gintama anime dolazu :D
A najbolje od svega je što anime onepunchman radi Mad House (Death Parade , Hunter x Hunter , Parasyte)
O Gintami se ne treba puno govoriti :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.